עורך דין הוצאה לפועל ברמלה

עורך דין הוצאה לפועל ברמלה שמלווה אותך לכל אורך הדרך

משרד עורכי דין אפרים קוליו הוא משרד עורך דין הוצאה לפועל בראשון לציון.עורך דין הוצאה לפועל בראשון לציון

במשרד של עו"ד קוליו מתמחים בסיוע משפטי ברמה גבוהה למתמודדים עם עיקולים וחובות בהוצאה לפועל. המשרד מלווה זה שנים אנשים פרטיים ועסקים קטנים וגדולים בהתמודדות עם ההוצאה לפועל – ומאחורינו שורה ארוכה של לקוחות מרוצים והצלחות משפטיות.

השירות הצמוד שלנו הוא בדיוק הסיוע המשפטי שחיפשת כדי לסיים הליכי הוצאה לפועל או פשיטת רגל או הליך של חדלות פירעון על הצד הטוב ביותר. אם חשוב לך לסיים את התהליך בצורה מהירה וחוקית, נשמח לתאם מולך שיחת ייעוץ ראשונה בחינם ממש עכשיו.

הוצאה לפועל - ההליך

הליכי הוצאה לפועל מיועדים לגבות את החוב ומי שיוזם את התהליך נקרא – זוכה בהוצאה לפועל.

בניגוד להליך חדלות פירעון או פשיטת רגל שבו אפשר לעכב הליכים מהרגע שבו ניתן צו כינוס , עיכוב הליכים מבוצע בהוצאה לפועל רק במקרים מסוימים בלבד.

עם זאת, התפקיד של עו"ד הוצאה לפועל למשל הוא להתמקד בדיוק בזה: לבדוק מהן נסיבות המקרה ביחס לקבוע בחוק ולהחליט איזה סוג של טענה להציג בפני בית המשפט על מנת לעזור ללקוח שלו לממש את זכויותיו.

כמה משלמים כדי להתמודד עם הליכי הוצאה לפועל?

היתרון במעורבות של עורך דין הוצאה לפועל ברמלה בא ראשית לידי ביטוי בהיותו זמין ונגיש למי שנפתח לו תיק בהוצאה לפועל בראשון לציון ברמה היום יומית. מעבר לכך גם ברמת המקצועיות הניסיון וההיכרות את הגורמים הפועלים. קודם כל, כדאי לדעת למשל שהתשלום החודשי בהליך כזה הוא ביוזמת ההוצאה לפועל והוא תשלום שנקבע בצו מנהלי גם אם תשלמו את הצו המנהלי אין מצב זה מחייב לעכב את ההליכים כנגדכם. לעומת זאת ניתן להגיש בקשה מטעמכם מגובה באסמכתאות ובתצהיר  לצו תשלומים בתיק  ההוצאה לפועל.

אז אם חייב בהוצאה לפועל לא ממש יודע איך עדיף לו להתחייב לתשלום החודשי, התייעצות עם עורך דין שמייצג את האינטרסים שלו תפתור את הבעיה. התייעצות כזו אמנם לא מחייבת את החייב, אבל היא מעניקה לו כלים לקבלת החלטות מבוססת יותר.

התפקיד של עורך דין הוצאה לפועל​

התפקיד של עורך דין הוצאה לפועל הוא להעניק סיוע משפטי אפקטיבי. היעילות של סיוע משפטי מן הסוג הזה באה לידי ביטוי באופן שבו היא מאפשרת לחייבים להתמודד עם ההליך בהצלחה, להימנע מטעויות נפוצות ולחסוך עיכובים בחזרה לשגרה.

אם הסיוע המשפטי ניתן על ידי עורך דין שמכיר את התחום ומתמחה בו, סביר מאוד להניח שתוכלו לחזור לשגרת חיים תקינה והחובות יהיו נחלת העבר.

לסגור את החובות ולצאת לדרך חדשה

התמחות משרד עורך דין אפרים קוליו היא בסיוע למתמודדים עם תיקים בהוצאה לפועל לשים את החובות מאחור ולצאת לדרך חדשה. הצלחות רבות במשך השנים יצרו מוניטין רב למשרד ולעומד בראשו כמשרד שלא רק מבטיח אלא גם מקיים. 

  • ליווי אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר.
  • פתרונות יצירתיים גם למקרים הקשים ביותר.
  • אמינות ותקשורת בגובה העיניים.
  • זמינות ויחס אישי לכל אחד ואחת.

אחד המקרים הוא של אליהו, שהגיע למשרד כשהוא מתמודד עם 12 תיקים בהוצאה לפועל עם חובות של למעלה מ 330,000 ש"ח ועם הרבה סקפטיות.
והיום הוא ללא חובות ושילם רק כשליש מחובותיו.

צפו בסיפורו המרגש של אליהו שמתאר גם את חווית הליווי שקיבל מעו"ד אפרים קוליו.

עורך דין הוצאה לפועל בראשון לציון שמתאים למקרה שלך

משרד עורך דין אפרים קוליו נמצא בבניין ההוצאה לפועל בראשון לציון ברח. סחרוב 2 בראשון לציון.

המשרד מנוהל בהצלחה רבה על ידי עורך דין אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן.

עו"ד אפרים קוליו מתמחה בתחום ההוצאה לפועל זה למעלה מעשור. ומשרד עורכי הדין שבניהולו סייע עד היום למאות אנשים פרטיים ובעלי עסקים להתמודד בהצלחה עם תיקים בהוצאה לפועל.

אם נקלעתם לחובות גדולים ונפתחו לכם תיקים בהוצאה לפועל בראשון לציון נשמח כמשרד עורך דין הוצאה לפועל בראשון לציון לעמוד לרשותכם ולסייע גם לכם לצאת לדרך חדשה ולהשאיר את החובות מאחור.

הקליקו כאן להצטרפות לקבוצת הפייסבוק –הוצאה לפועל – שאלות ותשובות

שירותי המשרד ניתנים במספר שפות ביניהן עברית, אנגלית ורוסית תוך ליווי מקצועי מלא ויחס אישי לכל אורך הדרך.

כדי לקבל עכשיו ייעוץ משפטי מקצועי להוצאה לפועל הקליקו כאן והשאירו לנו פרטים  או התקשרו אלינו עכשיו: 054-5988677 לשיחת ייעוץ ראשונית ובדיקת תיק ללא עלות.

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם לצאת לדרך חדשה.

WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן