עורך דין הוצאה לפועל תל אביב

עורך דין הוצאה לפועל תל אביב מעניק ייצוג ללקוחות המתמודדים עם הליכי הוצאה לפועל. השירותים ניתנים לזוכים וחייבים; כלומר אלו אשר צריכים את ההוצאה לפועל לצורך מימוש פסקי דין ושטרות, כמו גם אלו המתמודדים עם ציפורניה של ההוצאה לפועל וזקוקים לעזרה.

ההוצאה לפועל היא אחת מהזרועות של רשות האכיפה והגבייה. זהו הגוף הממונה על מימוש של פסקי דין אזרחיים הנוגעים בדרך כלל לתשלומים כספיים. אך ההוצאה לפועל גם מטפלת באכיפה של צווים מסוג עשה. ההוצאה לפועל פועלת מסמכותו של חוק ההוצאה לפועל התשכ“ז 1967.

ההתנהלות מול ההוצאה לפועל היא דורשת סבלנות, הכרות עם המערכת והכלים שהיא מעמידה לרשותכם, וכמובן הכרות עם החקיקה. בין אם אתם נמצאים בצד הזוכה או בצד החייב, ההתנהלות מול ההוצאה לפועל עשויה להיות קשה ומתישה. עורך דין חובות והוצאה לפועל מעניק לכם סיוע בכל ההליכים ומסייע לכם לקדם עניינים במהירות, להגיע להסדרים יותר טובים, להסיר הגבלות, לנהל הליכי חדלות פירעון או כל דבר אחר הנעשה מול ההוצאה לפועל על מנת לקדם את הטיפול בתיק.

עורך דין הוצאה לפועל בתל אביב

מתי פונים לעו“ד הוצאה לפועל?

באופן כללי אנו ממליצים לכם לפנות לעורך דין הוצאה לפועל תל אביב בכל התנהלות מול ההוצאה לפועל. למעשה לפני שאתם נוקטים באיזו פעולה, כדאי להתייעץ עם עורך דין מומחה להוצאה לפועל על מנת לשקול מהי דרך הפעולה האופטימלית. להלן כמה דוגמאות להליכים ומקרים בהם תזדקקו לעזרה משפטית:

גביית שייק שחזר – שייקים חוזרים הם בעיה רצינית איתה מתמודדים עסקים רבים, וגם אנשים פרטיים. יכולות להיות סיבות שונות מדוע שייקים חוזרים, וכאשר זה קורה זה תמיד יוצר לכם בעיה בתזרים המזומנים. שייקים יכולים לחזור מסיבות טכניות, בגלל מחסור במזומנים בחשבון ואף ביטול של השייקים בידי הלקוח. במקרים רבים עצם ההוצאה של מכתב מעורך דין המתריע מפני פתיחת הליכים משפטיים, כבר מזרז את השייקים. אך ישנם מקרים בהם צריך להגיש בקשה לביצוע שטר על מנת לערב את ההוצאה לפועל.

התנגדות לביצוע שטר – ומהצד השני, ישנם מקרים בהם הוגשה נגד אדם דרישה לביצוע שטר שאינה מוצדקת. בקשה זו תגרום להוצאה לפועל להפעיל נגדכם הליכי גבייה ולכן במידה ואינה מוצדקת עליכם למהר לפנות לעורך דין על מנת להגיש התנגדות לביצוע שטר באמצעות בקשה מנומקת. ישנן סיבות שונות בגינן ניתן להגיש התנגדות, כמו למשל זיוף של שטר, כישלון תמורה, קיזוז ועוד.

בקשה להסרת הגבלות – ההוצאה לפועל מפעילה כלים  שונים על מנת לאלץ חייבים לשלם את החוב. למשל ההוצאה לפועל יכולה להחליט על צו עיכוב יציאה מהארץ, רישום כלקוח מוגבל בבנק, הגבלה על שימוש בכרטיסי חיוב ועוד. הגבלות אלו יכולות לפגוע בחייבים בצורה משמעותית, שלמען האמת אינה משרתת את המטרה ואף פוגעת בכם בצורה המקשה עוד יותר לשלם את החוב. ישנן דרכים שונות להסיר הגבלות בהוצאה לפועל.

בקשה לאיחוד תיקים – הליך איחוד תיקים יכול להיות פתרון עבור חייבים המתמודדים עם ריבוי תיקים בהוצאה לפועל. כל תיק מגיע עם צו תשלומים אותו יש לשלם מידי חודש, וכל תיק מתנהל באופן עצמאי ללא תלות בתיק באחר. בשורה התחתונה החייב נאלץ לעמוד בתשלומים בלתי אפשריים. הליך איחוד תיקים נועד לאחד את כל התיקים למסגרת אחת וקביעת צו תשלומים התואם ליכולותיו הכלכליות של החייב.

הליך חדלות פירעון – אנשים בעלי חובות בסכום נמוך, על פי התקרה המוגדרת בחוק, יכולים היום לנהל הליך חדלות פירעון ישירות מול ההוצאה לפועל; זהו אחד מהשיניים שהביא איתו חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי במתכונתו החדשה. הליך זה עשוי להתאים למקרים מסוימים והוא יכול לסייע לשקם את חייכם הכלכליים. אך תמיד מומלץ להתייעץ עם עורך דין הוצאה לפועל תל אביב על מנת לבדוק האם זהו אכן ההליך האידאלי. במידה והוחלט שכן, עורך הדין יסייע לכם להגיש את הבקשה ולהשיג את התנאים הטובים ביותר עבורכם.

עורך דין הוצאה לפועל תל אביב

ישנן נסיבות שונות בהן אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים מול ההוצאה לפועל. ההתנהלות מול גוף זה יכולה לגרום לכם להרגיש חסרי אונים, בעיקר כאשר אתם מתמודדים עם חובות כבדים והליכי הוצאה לפועל היוצרים לחץ נפשי כבד.

חשוב שתמיד יעמוד לרשותכם עורך דין המנוסה בענייני ההוצאה לפועל ויודע מהן הפעולות שצריך לבצע. משרד עורכי דין אפרים קוליו מתמחה בענייני ההוצאה לפועל. ביכולתנו להעניק פתרון אישי לכל לקוח ולסייע לקדם את כל העניינים מול ההוצאה לפועל בצורה הטובה ביותר.

הוראות הגעה למשרדינו ופרטי קשר בגוגל מפות

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן