עורך דין לענייני כספים

עורך דין לענייני כספים מעניק ללקוחותיו סיוע משפטי בכל סוג של סוגיה הקשורה לחובות ותביעות כספיות. חשוב להדגיש כי העזרה ניתנת גם עבור אלו המתמודדים עם אדם או חברה שחייבים להם כסף, וגם עם חייבים המתמודדים עם דרישות חוב והליכי הוצאה לפועל, ומתקשים להתמודד עם החובות.

בין אם אתם זוכים או חייבים, לכל אחד ישנן זכויות משפטיות והליכים משפטיים בהם הוא יכול להשתמש.

במסגרת השירותים המשפטיים של עורך דין הסדרי חובות ניתן לקבל את השירותים הבאים: הסדרי חובות מול בנקים, עורך דין לענייני ארנונה הוצאה לפועל, חוב סלקום הוצאה לפועל, צ‘קים חוזרים ללא כיסוי, חוב מזונות, הליכי חדלות פירעון, הסדרי נושים, ביטול עיקולים ועוד.

חוב ארנונה הוצאה לפועל

חוב ארנונה הוצאה לפועל

ארנונה היא מס המוטל על ידי הרשויות המקומיות. גובה המס מחושב בהתאם לסוג השימוש בנכס, כאשר ישנה הפרדה בין אזורי מגורים, מסחר, תעשייה וכו‘ והוא מחושב על פי שטח הנכס. כמו כן ישנם אזורים מוניציפליים בעלי מיסוי ארנונה גבוה יותר, כמו למשל שכונות יוקרה. אך מצד שני ישנן הטבות שונות המפחיתות את נטל המס, כמו למשל הטבות לנכי צה“ל.

נושא הארנונה הוא לא אחת מקור למחלוקות משפטיות בהן חייבים מתנגדים לדרישות הארנונה של העירייה וטוענים לכל מיני מאפיינים של שיטת החישוב. אך ישנם גם מקרים בהם אי התשלום נובע בגלל בעיה ביכולות הכלכליות של החייב.

הרשויות המקומיות עשויות לפתוח בהליכי הוצאה לפועל והחייב עשוי למצוא את עצמו מתמודד עם הליכי הגבייה של ההוצאה לפועל. אם אין באפשרותכם לעמוד בדרישות ההוצאה לפועל ולסגור את החוב, כדאי לפנות בהקדם אל עורך דין לענייני כספים.

ישנן אפשרויות שונות להסדרת חוב ארנונה הוצאה לפועל, אך לכל מקרה יש את הפתרון המתאים עבורו. לעתים מדובר בחוב שניתן לסגור באמצעות פריסה לתשלומים. לעתים ישנם חובות אחרים המסבכים את העניינים ויש לחשוב על איחוד תיקים.

דרך יעילה יותר להתמודד עם חוב ארנונה הוצאה לפועל היא באמצעות משא ומתן ישירות מול העיירה. בעזרת עורך דין הסדרי חובות תוכלו לנהל משא ומתן ישירות עם העירייה. בסופו של דבר גם העירייה מעדיפה להימנע מהליכים משפטיים ותהיה מוכנה ללכת לקראתכם, כולל הפחתת שומת הארנונה.

חוב סלקום הוצאה לפועל

חוב סלקום הוצאה לפועל

אנשים עשויים להיקלע לחובות לגופים שונים, ואלו מצידם יפתחו בהליכי הוצאה לפועל כאשר התשלום אינו מוסדר. חוב סלקום הוצאה לפועל אינו שונה מחובות אחרים. במידה וחברת סלקום, או כל חברת סלולר אחרת, מציגה את המסמכים המוכיחים את החוב, ההוצאה לפועל תפתח תיק בדיוק כמו כל חוב אחר. במידה ואינכם יכולים לעמוד בדרישות החוב, גם כאן עורך דין לענייני כספים יכול להעניק לכם את הסיוע המשפטי.

אבל כאן ישנו אבל גדול! במהלך השנים הועלו טענות רבות כנגד חברות הסלולר ואופן התנהלותן. לא אחת חברות הסלולר חייבו אנשים בכל מיני שירותים שלא הוזמנו, וללא אישור בעל כרטיס האשראי. יש אשר טוענים כי חברת הסלולר ממש נקטו ב‘שיטת מצליח‘, ואנשים רבים אשר חששו ממכתבי האיומים של עורכי הדין מטעמם פשוט שילמו חובות שלא היו מוצדקים. לכן חשוב לעשות קו ברור בין דרישת תשלום מוצדקת לבין כזו שאינה מוצדקת ואינה כדין.

להוצאה לפועל אין הכלים לבדוק את הדברים הללו, וככל הנראה הדבר ידרוש פנייה אל בית המשפט. אך אין סיבה לשלם חוב סלקום הוצאה לפועל אם אינו מוצדק.

עורך דין לענייני כספים

עורך דין לענייני כספים

עורך דין לענייני כספים יכול להעניק לכם סיוע משפטי ולשמור על האינטרסים שלכם. לקוחותיו עשויים להיות בעלי עסקים או אנשים פרטיים אשר בידם פסק דין או שטר לביצוע, והחייב אינו משלם וזקוקים לעורך דין גביית חובות. או מהצד השני, אלו המתמודדים עם דרישות לתשלום חוב ואינם יודעים איך יוצאים מחובות.

עורך דין להסדרי חובות מביא איתו ידע וניסיון המאפשר ללקוחותיו להגיע אל ההסדרים הטובים ביותר. הוא מביאה איתו שליטה בהליכי ההוצאה לפועל, בחקיקה בנושא, הליכי חדלות פירעון וגם יכולות לניהול משא ומתן.

מתמודדים עם סוגיות כספיות וענייני הוצאה לפועל? אצלנו תוכלו לקבל את כל מעטפת השירותים המשפטיים : הגשת בקשה לאיחוד תיקים, פתיחה בהליך חדלות פירעון ליחיד, התנגדות לביצוע שטר, הסדר נושים, ביטול עיכוב יציאה מהארץ ועוד.

יצירת קשר עם משרדנו:

מייל: Efi.kulyo@gmail.com
כתובת: רח’ דוד סחרוב 22, ראשון לציון (בניין ההוצאה לפועל). הוראות הגעה בגוגל.
טלפון: 077-2109062
פלאפון: 054-5988677
פקס: 077-3181823

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן