איך מתמודדים מול עמידר

איך מתמודדים מול עמידר? דבר ראשון צריך לפנות ל עורך דין דיור ציבורי, הוא זה המכיר את המושא לעומקו ושולט בכל ענייני החקיקה, הנהלים ופסקי הדין. נושא הדיור הציבורי בישראל הוא נושא מורכב. זוהי סוגיה פוליטית וחברתית המשפיעה על חייהם של אנשים רבים. במהלך השנים  בוצעו שינוי חקיקה שונים ועד היום ישנו מדיניות המשתנה בקצב שבו מתחלפים שרי שיכון. 

הסוגיה המרכזית, איתה מתמודדים אנשים רבים היא קבלת צווי פינוי. לאחרונה אנו רואים פניות רבות ל עורך דין לטיפול בתביעות פינוי מול עמידר בתל אביב, כמו גם בערים אחרות. יכולות להיות סיבות שונות מדוע החברות המשכנות מבקשות לפנות דייר. אך בדרך כלל הסיבה היא אי הכרה בזכותו כדייר ממשיך. 

גם אי תשלום שכר הדירה יכול להביא לניסיונות ל פינוי דייר עמידר , אך לאחרונה אנו רואים מגמה שמנסה להסדיר את החוב ללא פתיחה בהליכי פינוי. ושוב נזכיר, כי אלו הם דברים המשתנים בהתאם לגישה שמגלה שר השיכון. 

איך מתמודדים עם עמידר

עורך דין לטיפול בתביעות פינוי מול עמידר בתל אביב

החוק מעניק זכויות לדיירים ממשיכים, כמו בני זוג או ילדים של דיירים שנפטרו או עברו למוסד סיעודי. אך ישנם תנאים שהדייר צריך לעמוד בהם לצורך קבלת הזכאות. ללא עמידה בתנאים הוא יידרש לפנות את הדירה תוך 9 חודשים.

על פי הנוהל הקיים הזכות לגור בדיור הציבורי בתור דייר ממשיך מותנית בקיומם של שני תנאים בסיסיים, ועוד תנאי שלישי בהתאם למקרה. 

שני התנאים הבסיסיים שצריכים להתקיים הם:

  1. הדייר שהיה זכאי לדיור הציבורי התגורר בדירה הציבורית לפחות 5 שנים לפני שנפטר או עבר למוסד סיעודי.
  2. המבקש הכרה כדייר ממשיך הוא אחד מאלה: בן זוג, ילד, נכד, הורה או מי שהזכאי היה האפוטרופוס שלו. 

בנוסף לשני התנאים הללו צריך להתקיים אחד משני התנאים הבאים:

  1. המבקש הכרה כדייר ממשיך עומד בתנאי הזכרות לדיור ציבורי והוא התגורר עם הזכאי בדיור הציבורי 3 שנים לפחות, בסמוך למועד הפטירה או המעבר למוסד הסיעודי. 
  2. ב 1.8.2009 המבקש הכרה כדייר ממשיך התגורר בדירה יחד עם הזכאי והוא התגורר בדירה במשך לפחות 4 שנים רצופות (מניין השנים יכול להמשיך גם אחרי התאריך המוזכר). כאשר מצב זה מתקיים הדייר יכול להיות דייר ממשיך גם אם באופן אישי אינו עונה על תנאי הזכאות לדיור הציבורי. 

כמובן שהנושאים הללו מורכבים וחשוב להיעזר ב עורך דין לטיפול בתביעות פינוי מול עמידר  בתל אביב (או כל חברה משכנת אחרת).

עורך דין לטיפול בתביעות פינוי מול עמידר בתל אביב

איך מתמודדים עם עמידר

בשל המחסור בדיור ציבורי, לאחרונה החברות המשכנות מנסות לפנות דיירים רבים בטענה כי הם אינם זכאים לדיור הציבורי. במקרים רבים ישנו קושי להוכיח את המגורים בנכס ואת העמידה בתנאים של משרד השיכון, אך עורכי דין יודעים איך מתמודדים עם עמידר, ויודעים כיצד לבטל צווי פינוי. 

על מנת להתמודד מול עמידר או כל חברה משכנת אחרת המוציאה צווי פינוי, חשוב לפנות לעורך דין דיור ציבורי. לא הרבה עורכי דין מתעסקים בנישה זו. לצערנו הסיבה היא בעיקר כלכלית. אלו הנזקקים לדיור ציבורי משתייכים לשכבות סוציו-אקונומיות נמוכות, ועורכי הדין מעדיפים ללכת אחר הכסף הגדול אשר נמצא בהתמחויות משפטיות אחרות. 

זוהי מציאות די עגומה. לכל אדם זכויות משפטיות, אך בפועל לא לכולם יש את האמצעים לשכור עורכי דין אשר יילחמו על זכויותיהם. אנו במשרד עורכי דין אפרים קוליו מרגישים מחויבים להעניק עזרה משפטית גם לדייר הדיור הציבורי. 

אם קיבלתם צו פינוי דיור ציבורי, הדבר מלחיץ ומייאש. אך חשוב שתדעו שישנם פתרונות וניתן לבטל את צו הפינוי. באמצעות עורך דין לדיור ציבורי ניתן להתנהל מול החברות המשכנות ולבטל את צו הפינוי. אנו יודעים איך מתמודדים מול עמידר וכל יתר החברות המשכנות. אנו נסייע לכם להגן על זכויותיכם. 

הוראות הגעה למשרדינו בגוגל מפות

איך מתמודדים מול עמידר

עורך דין לטיפול בתביעות פינוי מול עמידר בתל אביב

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן