החלפת עורך דין באמצע הליך חדלות פירעון

החלפת עורך דין באמצע הליך חדלות פירעון עו"ד לחדלות פירעון |   דברי הסבר חוק חדלות פירעון

בחירה של עו"ד לחדלות פירעון אשר ילווה אתכם ברגעים הקשים היא אינה בחירה אקראית. כאשר מחפשים עורך דין חדלות פירעון חשוב למצוא את זה המביא איתן את הניסיון הדרוש, את הנחישות ואת הרגישות. זהו צריך להיות עורך דין בעל תושייה רבה המסוגל לבנות אסטרטגיה ולהשתמש ביכולות משא ומתן וכלים משפטיים לצורך מציאת הפתרון.

החלפת עורך דין באמצע הליך חדלות פירעון היא אינה הדבר האידאלי. זה אמנם אפשרי, אך בכל זאת מוטב לעשות את הבחירה הנכונה כבר מהרגע הראשון, ולא להתחיל לחפש עורכי דין חדלות פירעון בתל אביב כאשר אתם בעיצומו של ההליך.

במאמר זה נסביר על חשיבותו של עורך דין פשיטת רגל, טיפים לבחירת עורך הדין וגם על החלפת עורך דין באמצע הליך חדלות פירעון. אך לפני הכל קצת דברי הסבר חוק חדלות פירעון.

החלפת עורך דין באמצע הליך חדלות פירעון

דברי הסבר חוק חדלות פירעון

בעבר השתמשנו במונח פשיטת רגל, ולמרות שעדיין שומעים אותו כיום זהו הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי. זאת בעקבות חקיקה חדשה אשר ביטלה את פקודת פשיטת הרגל.

באופן כללי זה הליך שנועד להביא לשיקום כלכלי של חייב ופתיחת דף חדש בחייו – חיים ללא חובות. ולצד ההסדרים הכספיים, ההליך יכלול גם סדנא להתנהלות כלכלית נכונה על מנת למנוע בעיות שכאלו בעתיד.

חובות צריך לשלם, ולכן באופן כללי המטרה של ההליך היא למקסם את גביית החוב. גם הנושים נפגעים כלכלית מאי התשלום, ולא תמיד אלו הם גופים חזקים כמו בנקים. ומנגד, צריך גם להיות ריאליים; חייבים עשויים להיות במציאות כלכלית קשה מאוד, ואין להם את האמצעים לשלם את החובות.

ולא להתבלבל – החוק לא נועד לאפשר התחמקות מחובות וניהול אורח חיים בלתי אחראי של צבירת חובות ללא כוונה להחזירם. תום הלב בצבירת החובות הוא עניין קריטי בהליך זה.

במסגרת ההליך החייב נדרש לעמוד בצו תשלומים חודשי, ויתבצע הליך של כינוס נכסים. כלומר אם יש ברשותכם נכסים ורכוש, אתם עלולים לאבד אותם. לא להיבהל, גם זה נעשה תחת מגבלות שונות. אך אלו הם הדברים שצריך לבדוק באופן פרטני עו"ד לחדלות פירעון.

דברי הסבר חוק חדלות פירעון

עו"ד לחדלות פירעון

אז מהו בעצם התפקיד של עורך דין חדלות פירעון? תחת אחריותו כמה דברים:

  1. לסקור את מצבכם הכלכלי על כל היבטיו, ולחפש אחר האפשרות האופטימלית לסגירת החובות. פתרון שיתאם עבור פלוני א׳ הוא לא בהכרח הפתרון שיתאים עבור פלוני ב׳.
  2. לבחון אלטרנטיבות אחרות לסגירת החובות, כמו למשל הסדר נושים חדלות פירעון.
  3. לנהל משא ומתן מול הנושים במידה והכיוון הוא הסדר נושים.
  4. לסייע לכם בהגשת בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. למלא נכון את הטופס, לצרף את כל התצהירים והאסמכתאות על מנת לא ליצור שום עיכוב.
  5. לייצג אתכם לכל אורך הדרך בכל סוגיה שעלולה לעלות. למשל אם יהיה צורך להגיש בקשת ביטול עיכוב יציאה מהארץ, או הפחתת צו תשלומים.

כאשר מחפשים עורכי דין חדלות פירעון חייבים לחפש אחר עורכי דין המנוסים בתחום של הסדרי חובות. אלו חייבים להיות עורכי דין המכירים את חוק חדלות פירעון על כל פרטיו. עורכי דין המכירים את כל ההליכים בהוצאה לפועל וכמובן את כל פסקי הדין התקדימיים בנושא.

עורך הדין שלכם חייב לגלות יכולת לחשיבה אסטרטגית המשלבת יצירתיות. וגם יכולת לנהל משא ומתן היא חלק חשוב מעבודתו.

החלפת עורך דין באמצע הליך חדלות פירעון

כפי שאמרנו החלפת עורך דין באמצע הליך חדלות פירעון היא אינה הדבר האידאלי (למרות כי לפעמים אין ברירה). לעורך הדין חלק קריטי בהצלחת התהליך, וזוהי דרך משותפת. כך שאתם חייבים לסמוך עליו ולדעת כי תמיד ילחם למענכם, והחלפת עורך הדין רק יכולה להוסיף קשיים.

אך מנגד, כאשר אתם חשים כי עורך הדין מזייף בעבודתו ולא מעניק לכם את הטוב ביותר – עליכם להחליפו. באופן כללי אנו ממליצים לכם לקבל החלטות בקור רוח, ולא למהר לעשות את הצעד הזה. אך ברור שאינכם יכולים לאפשר לעורך הדין לפגוע בכם, ואם אין ברירה אז מחליפים.

אם הינך נמצא בעיצומו של הליך חדלות פירעון, אך אינך שבע רצון מהתנהלות עורך הדין, תוכל לפנות לייעוץ במשרדינו ולקבל את החלטתך.

עוד לחדלות פירעון

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

מחפש עו"ד לחדלות פירעון? עורך הדיו אפרים קוליו מביא איתו ניסיון וקבלות רבות בתחום של הסדרי חובות. למשרדינו ניסיון רב בפשיטת רגל, ביטול עיקולים בהוצאה לפועל, הסדר חובות לבנקים, הסדרי חובות לעירייה, תביעות כספיות וכל מה שקשור ליציאה מחובות.

אם הינך מתמודד עם חובות והליכי הוצאה לפועל, אנו מסוגלים לרתום את הניסיון העשיר והיחס האכפתי, ולהעניק לך את מעטפת השירותים המשפטית.

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו עומד לשירותכם. קבו אחרינו גם בפייסבוק.

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן