הוצאה לפועל איחוד תיקים 

לפני שנדבר על הוצאה לפועל איחוד תיקים, כמה מילים אישיות מאיתנו. לשקוע בחובות זה לא דבר קל, זה מאוד מייאש והדבר גובה מחיר נפשי מהחייב ובני משפחתו. במצבים אלו אתם לא תמיד מקבלים את ההחלטות הנכונות, ואינכם רואים את כל האפשרויות. למעשה יתכן כי אינכם מודעים לכל ההליכים המשפטים האפשריים, על מנת לסייע לכם להתמודד עם החוב. זוהי הסיבה מדוע כדאי לפנות לייעוץ משפטי בכל סוגיה הקשורה לחובות והליכי הוצל“פ.

גביית חובות בהוצאה לפועל

איחוד תיקים בהוצאה לפועל הוא ההליך המשפטי המשמש להתמודדות עם מצב של ריבוי תיקים בהוצאה לפועל. כאשר מסתבכים בחוב ולא מסוגלים לשלם אותו, בקלות ניתן להסתבך בעוד חוב ועוד חוב. ואז הנושים השונים פותחים בהליכי גביית חובות בהוצאה לפועל. כל התיקים מתנהלים באופן עצמאי, כלומר ללא קשר לחובות האחרים. זה אפילו יכול להתרחש בלשכות שונות של ההוצאה לפועל. 

ואם התמודדות עם חוב אחד היא דבר קשה בפני עצמו, התמודדות עם מספר תיקים היא בלתי אפשרית. וכאשר יש ריבוי תיקים בהוצל“פ, זהו הזמן לפנות לעורך דין הוצאה לפועל באשקלון על מנת להגיש בקשה לאיחוד תיקים. ישנם אנשים המנסים להתמודד עם החוב באמצעות הלוואות בשוק האפור, וזהו הדבר הגרוע ביותר שתוכלו לעשות. 

במאמר זה נדבר על הגשת הבקשה ו איחוד תיקים בהוצאה לפועל טפסים שלהם אתם זקוקים, כמו גם ההיבטים המרכזיים של הנושא. 

גביית חובות בהוצאה לפועל

הוצאה לפועל איחוד תיקים

גביית חובות בהוצאה לפועל היא אינה דבר נעים. ישנם הליכי גבייה שוניים כמו הטלת עיקול חשבון בנק או עיקול משכורת. סנקציות אלו מקשות ומשתקות אתכם. הוצאה לפועל אחוד תיקים יכולה להיות אסטרטגיה טובה להתמודדות עם המצב. במסגרת איחוד התיקים ניתן לעצור את תהליכי הגבייה ולקבוע צו תשלומים אחד – צו הלוקח בחשבון את סך כל החובות ואת יכולתכם הכלכלית. 

לפני שנדבר על איחוד תיקים בהוצאה לפועל טפסים ואופן הגשת הבקשה, בואו נתחיל במידע כללי. הדבר הראשון שצריך לדעת הוא כי התמודדות עם חובות בהוצל“פ באמצעות איחוד תיקים אינה תקפה לגבי תיק מזונות. תיק זה תמיד יתנהל באופן עצמאי. 

איחוד תיקים מאושר לאחר ביצוע חקירת יכולות כלכליות. ישנם פרקי זמן מקובלים לסגירת החוב והרשם רוצה לוודא שתוכלו לעמוד בהם: חוב של עד 20,000 שקל יש לפרוע תוך שנתיים. חוב של 20,000-100,000 ש“ח יש לפרוע תוך 3 שנים. חוב מעל 100,000, תוך 4 שנים. 

במידה ואושר איחוד התיקים יינתן צו עיכוב יציאה מהארץ. הליכים ל גביית חובות בהוצאה לפועל, אינם מתבטלים, אך הרשם רשאי להשתהותם. וגם במסגרת האיחוד, ניתן להטיל עיקולים אם לא תעמדו בצו התשלומים.

הוצאה לפועל איחוד תיקים

איחוד תיקים בהוצאה לפועל טפסים והגשת בקשה

הגשת בקשה לאיחוד תיקים דורשת טפסים רבים, בקשה מנומקת והכרות כללי עם אופן ההתנהלות הבירוקרטי על מנת לא לעשות טעויות. הבקשה המנומקת היא דבר חשוב מאוד והיא צריכה לכלול גם את כל פירוט התיקים. רשם ההוצאה לפועל אינו חייב לקבל את הבקשה. כמו כן, כל מסמך חסר יכול ליצור עיכובים מיותרים. לכן חשוב מאוד לפנות ל עורך דין הוצאה לפועל באשקלון כבר מהרגע הראשון. עורך הדין ינחה אתכם לגבי כל הדרישות, ויתערב בצורה הדואגת לאינטרסים שלכם. 

עוד לפני שמגישים בקשה ב הוצאה לפועל איחוד תיקים, כדאי לשבת עם עורך דין מומחה ולוודא כי תוכלו לעמוד בהסדר המוצע. הטעות שחייבים רבים עושים היא שהם אינם לוקחים בחשבון ריבית שנתית בגובה 13%. 

איחוד תיקים בהוצאה לפועל טפסים – את בקשה יש להגיש ללשכת ההוצאה לפועל. במידה ומתנהלים נגדכם תיקים בלשכות שונות, פנו אל הלשכה בה מתנהלים עיקר התיקים. עליכם למלא את טופס 3 – טופס בקשה לאיחוד תיקים (3). יש להכין עתקים להוצאה לפועל, מגיש הבקשה וכל אחד מהזוכים. כמו כן יש למלא טופס 526 – שאלון כתב ויתור על סודיות. 

איחוד תיקים בהוצאה לפועל טפסים
איחוד תיקים בהוצאה לפועל טפסים

ישי לצרף לבקשה את המסמכים הבאים: 

  1. צילום תעודת זהות בצירוף הספח.
  2. צילום רישיון הרכב. 
  3. צילום אגרת ארנונה עדכני. 
  4. פירוט תכולת הדירה ופוליסת ביטוח עם יש. 
  5. צילום חשבונות חשמל וטלפון של דירת המגורים בששת החודשים האחרונים. 
  6. תדפיסי בנק הכוללים תנועות כרטיס אשראי, הוראות קבע, הרשאות, פירוט יתרות בכל החשבונות, כולל תכניות חיסכון על שם הילדים. 
  7. צילומי תלושי משכורת או דוחות שומה ומע“מ. 
  8. תדפיס רשימת תיקים ארצית לחייב. 
  9. אישור על ביצוע התשלום הראשון של איחוד התיקים. 

הערה לגבי הסעיף האחרון – במקביל להגשת הברשה יש כבר לשלם 3% מייתרת החוב. זהו תנאי מקדים לדיון בבקשת האיחוד. יש להמשיך בתשלום חודשי, עד לקבלת ההחלטה. 

עורך דין הוצאה לפועל באשקלון

אם אתם מתמודדים עם חובות, חשוב מאוד שתפנו לעורך דין על מנת לקבל סיוע. עורך דין הוצאה לפועל באשקלון יכול להעניק לכם סיוע על מנת להבטיח כי בקשת הוצאה לפועל איחוד תיקים תתקבל. אך עוד לפני זה עורך דין חובות יסייע לכם לבדוק מהו הפתרון המתאים עבורכם. יתכן כי הוא ימליץ על הליך חדלות פירעון. 

עורך דין הוצאה לפועל באשקלון
עורך דין הוצאה לפועל באשקלון
עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן