חדלות פירעון עורך דין

חדלות פירעון עורך דין | תקנות חדלות פירעון שכר טרחה

במקרה של חדלות פירעון עורך דין הוא פשוט דבר הכרחי. תפקידו של עורך הדין הוא לא רק לסייע בהגשת הבקשה לפתיחת הליכים וללוות אתכם בתהליך. באחריותו של עורך הדין לבחון היטב את המקרה האישי שלכם, ולייעץ לכם כיצד לפעול. ולא בטוח כי עורך הדין ימליץ על פשיטת רגל, יתכן כי ישנם פתרונות טובים יותר; אבל בדיוק מהסיבה הזו אתם צריכים ייעוץ אישי.

אם אתם בשלב שבו אתם מחפשים עורך דין חדלות פירעון, מאמר זה בשבילכם. אנו בטוחים כי קראתם מספיק חומר רקע בנושא, והבנתם כי אתם צריכים עורך דין. במאמר זה ניתן לכם טיפים לבחירת עורך דין.

בהמשך נדבר גם על שכר טרחה בחדלות פירעון.

חדלות פירעון עורך דין

חדלות פירעון עורך דין

אז כיצד בוחרים עורך דין חדלות פירעון?

  1. עורך דין העוסק בתחום פשיטות רגל – ישנם עורכי דין רבים, ולכל אחד תחום עיסוק משלו. זהו לא התחום הפלילי, וגם לא גירושין. אתם מחפשים אחר עורך דין הוצאה לפועל והסדרים כספים.
  2. תחושת בטן – חשוב לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך הדין ולהקשיב לתחושות הבטן שלכם. תשאלו שאלות בשביל להתרשם מהידע שלו והרצינות שלו. שימו לב כי עורך דין טוב לא ידחוף אתכם להליך חדלות פירעון, אלא קודם כל ישאל שאלות על מנת לוודא כי זהו אכן הפתרון המתאים עבורכם.
  3. תשומת לב אישית וזמינות – ישנם משרדים גדולים של עורכי דין, משרדים המתפארים במיטב השמות בתחום. אבל בסופו של דבר מתמחים חסרי ניסיון הם אלו המטפלים בתיק שלכם, ולא ממש תקבלו תשומת לב אישית. לכן מוטב לחפש משרדי בוטיק, משרדים קטנים של עורך דין אחד.
  4. המלצות וחוות דעת – תוכלו בקלות לחפש את שמו של עורך הדין באינטרנט ולחפש המלצות וחוות דעת מלקוחות. קחו את המידע בזהירות, בין אם אלו הן המלצות חיוביות או אזהרות שליליות. הפעילו שיקול דעת וחפשו את האיזון.
  5. פגישת ייעוץ חינם – התעקשו על פגישת ייעוץ ראשונית, או לפחות שיחת טלפון חינם. כך תוכלו להתרשם מהיחס של עורך הדין, ולקבל את ההחלטה שלכם בצורה שקולה.

האם כדאי להיכנס להליך חדלות פירעון ?

אם אתם בנקודת הזמן שבה אתם מחפשים עורך דין פשיטת רגל במרכז, בוודאי יש לכם התלבטויות שונות לגבי ההליך. וטוב שיש לכם את ההתלבטויות הללו, מכיוון שלא תמיד זהו ההליך הנכון.

לפשיטת רגל יתרונות וחסרונות. מצד אחד היא מאפשרת לעצור את הליכי הגבייה הקשים, ולהכניס את החייב למסלול של הסדר חובות. מסלול שבסופו ישנו הפטר חובות.

אך מנגד זהו הליך ארוך וקשה, ובמהלכו מגבלות רבות. ולא ניתן לקבל הפטר על כל סוג של חוב. למשל חוב מזונות, רק במקרים יוצאי דופן בית המשפט יתן הפטר על חוב מזונות.

אחד הדברים הראשונים שיש לבדוק מול עורך הדין האם כדאי להיכנס להליך, והאם ישנן אפשרויות של הסדר חוב ללא פשיטת רגל. ובמקרים רבים ישנן אפשרויות טובות יותר שיש לבחון.

האפשרות הטובה ביותר היא הסדר נושים. כלומר ניתן לנהל משא ומתן ישירות מול הנושים ולהגיע להסדר המשרת את האינטרסים של שני הצדדים. במקרים רבים הנושים יעדיפו זאת על פני חדלות פירעון. אך לא בכל מקרה ניתן להגיע להסכמות המשרתות את האינטרסים של כל הצדדים.

תקנות חדלות פירעון שכר טרחה

תקנות חדלות פירעון אינן קובעות את שכר הטרחה של עורכי הדין, אך יש בהן התייחסות לשכר הטרחה של הנאמנים. דבר שיכול להיות גבוה כאשר מדובר בחדלות פירעון של חברה.

אך כאשר מדברים על חדלות פירעון של יחיד, מקובל לגבות כ 10%-15% מסכום התביעה. אנו מציעים לכם לקבוע פגישת ייעוץ במשרדינו, ושם נוכל לדבר גם על שכר הטרחה.

אנו משתדלים לגבות שכר טרחה הוגן עבור השירותים שלנו, ואנו מבינים את מצבכם הכלכלי הקשה. אנו נעשה הכל על מנת לעזור לכם.

תקנות חדלות פירעון שכר טרחה

עורך דין חובות והוצאה לפועל

עורך דין חובות והוצאה לפועל אפרים קוליו מעניק מגוון שירותים משפטיים הפונים אל זוכים וגם אל חייבים. זוהי יכולה להיות בקשה לפתיחת הליכים מצידו של החייב, או הגשת תביעת חוב בחדלות פירעון מצידו של הנושה – אך בשורה התחתונה כולם זקוקים לייצוג משפטי.

עורך הדין אפרים קוליו הוא בעל ותק וניסיון רב בתחומים של הסדרים כספיים וחובות. אנו מטפלים במגוון סוגיות לרבות: פטור מחובות באובדן כושר עבודה, מחיקת חובות לבנקים, עורך דין גביית חובות, בקשה לביטול עיקול צד ג‘ ועוד.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

חדלות פירעון עורך דין | תקנות חדלות פירעון שכר טרחה

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

כסף שלך, פתרון שלנו
גביית חובות ללא סיכון!
חייבים לך כסף?
עם עו"ד אפרים קוליו, אתה לא לוקח סיכונים
אנחנו נגבה את הכסף שלך
על בסיס הצלחה בלבד!
טיפול מהיר ויעיל בגביית חובות, כולל שיקים חוזרים, חובות בהוצאה לפועל, פסקי דין ועוד.

הבטח את הכסף שלך – צור קשר עכשיו תן לנו לטפל בכל השאר!

דילוג לתוכן