עורך דין חובות

בשנים האחרונות עברנו הרבה, ולא מעט אנשים מחפשים אחר עורך דין חובות שיעזור להם לצאת מהמצב הכלכלי שאליו הם נקלעו. כל אחד מאיתנו עלול להיקלע לחובות בנסיבות חייו האישיות, אך השנים האחרונות, עם משבר הקורונה וגל ההתייקרויות שאנו חווים עכשיו, לא עשו לאף אחד את החיים קלים. עסקים רבים פשטו רגל, אנשים רבים איבדו את פרנסתם והגיעו למצב שבו הם חייבים כספים ומחפשים אחר עורך דין הסדרי חובות.

לעתים אלו חובות לבנקים בעקבות חוסר יכולת להחזיר את תשלומי המשכנתא, הסדר חובות לספקים בבתי עסק בעקבות בעיות בתזרים המזומנים,חובות לבנק, חובות לביטוח לאומי, חובות לחברת הסלולר ועוד. סגירת חוב בודד יכולה להיות דבר לא קל, אך לעתים מדובר בריבוי חובות ואנשים אינם יודעים איך עושים חיסול חובות.

לצורך כך חייבים לפנות אל עורך דין לענייני חובות. הוא מסוגל לתת לכם את הסיוע המשפטי בכל סוג של הסדר – הסדר חובות מול הבנקים, הסדר חובות מול נושים, הסדר חובות הוצאה לפועל או כל גוף/אדם שלו אתם חייבים כספים.

חיסול חובות

 

חיסול חובות

לצערנו אין פתרון קסם של חיסול חובות. גם אין פתרון אחד ויחיד המתאים לכל מקרה של סגירת חוב. אך אל תאבדו את התקווה, אנו יכולים להבטיח לכם שתמיד ישנו פתרון, גם כאשר אתם מתקשים לראות את האור וסובלים מכל הלחצים המשפטיים והעיקולים של ההוצאה לפועל. איננו יכולים להבטיח שזה יהיה קל – זה ידרוש משמעת עצמית, תכנית כלכלית ואסטרטגיית פעולה. המזל שלכם הוא שאינכם לבד – עו“ד הסדרי חובות עומד לשירותכם.

ישנם כמה עקרונות חשובים בדרך לסגירת חוב:

  1. להיות מוביל ולא מובל – אל תהיו אדישים ואל תתעלמו מכל דרישות התשלום. גם אם אינכם מסוגלים לשלם, חשוב לפנות לכל גורם שלו אתם חייבים כספים ולנסות להסביר את המצב ולהגיע להסדר. קל יותר לנהל משא ומתן כאשר ישנם יחסי אמון בין הצדדים. אם הנושים ירגישו שאתם פשוט מתעלמים הם יפעילו נגדכם כל נשק משפטי שיוכלו.
  2. בחינה מעמיקה של כל האמצעים העומדים לרשותכם – לפני שבונים תכנית של חיסול חובות, יש צורך לראות אילו אמצעים עומדים לרשותכם. עורך דין חובות יבחן מהי רמת ההכנסה שלכם, מהן ההוצאות שלכם ואילו נכסים עומדים לרשותכם.
  3. צריך לדעת לעשות וויתורים – הוויתורים שתצטרכו לעשות בחיים הם אינם קלים, וזוהי גם התמודדות נפשית. יש לבחון היטב כל הוצאה, וכן לפעמים צריך גם לרדת ברמת החיים ואולי להחליף את דירת המגורים בדירה זולה יותר.

סגירת חוב

סגירת חוב

כאשר הנושים רודפים אחרים אתם חווים לחץ נפשי גדול. זה משפיע על כל ההתנהלות שלכם ושל משפחתכם. במידה רבה זה פוגע ביכולת שלכם לקבל החלטות רציונליות, וכאן גם בא לידי ביטוי היתרון של עורך דין חובות המסוגל לנתח את המצב בקור רוח ולראות אפשרויות שאינכם ראיתם.

באופן עקרוני ישנם כמה ערוצי פעולה:

  1. קודם כל נבדוק האם ישנם חובות שאינם מוצדקים. זהו יכול להיות חוב שכל כולו אינו מוצדק, כמו למשל במקרה של כישלון תמורה או טענת פרעתי. כמו כן יתכן שהחובות מוצדקים אבל התווספו להם כל מיני ריביות וקנסות, ואולי נוכל לנהל משא ומתן עם הנושים והם יסכימו לוותר על רכיבים מסוימים מהחוב.
  2. אם מדובר בחוב בודד שאתם מתקשים לשלם במסגרת הזמן הנדרשת, יש לבדוק האם ניתן להגיע להסדר פריסת תשלומים. אפשר להגיע להסדרים כאלו כאשר מדובר בהסדרי חובות בהוצאה לפועל, הסדר חובות לבנק ובעצם כל גוף אחר שלו אתם חייבים כסף. זה יכול להתבצע באמצעות משא ומתן מול הנושה, או בקשה לצו תשלומים בהוצאה לפועל. כמובן באמצעות עורך דין לענייני חובות.
  3. יש לבדוק את האפשרות לעשות איחוד חובות באמצעות הליך איחוד תיקים. בעיה שכיחה אצל אלו המתמודדים עם סגירת חוב היא שיש להם חובות מרובים ועבור כל אחד מתנהלים הליכי הוצאה לפועל. כך מידי חודש הם מתבקשים לשלם מספר צווי תשלומים שונים והדבר הופך להיות בלתי אפשרי לאור יכולותיהם הכלכליות. ישנה אפשרות להגיש בקשה לאיחוד תיקים ובמסגרתה יינתן צו תשלומים אחד לאחר שבוצעה חקירת יכולות.
  4. הליך חדלות פירעון – בדרך כלל הגשת בקשה להליך לחדלות פירעון היא המוצא האחרון, אך לפעמים זוהי האפשרות היחידה. זהו הליך כבד הכולל כינוס נכסים, אך הוא עוצר את הליכי הגבייה ובסופו ניתן גם לקבל הפטר חובות; כלומר הוא מעניק לכם את האפשרות להתחיל מחדש חיים ללא חובות.

עורך דין חובות

עורך דין חובות

עורך דין הסדרי חובות עומד לשירותכם עם מבחר כלים משפטיים ואסטרטגיות בהתאמה אישית לצורך יציאה מהחובות. עורך הדין ייפגש אתכם על מנת ללמוד על אופי החובות והיקפם, ועל היכולות הכלכליות שלכם. בהתאם לכך הוא יסייע לכם למצוא את דרכי הפעולה לצורך חיסול חובות.

משרד עורכי דין אפרים קוליו, עורך דין הוצאה לפועל, מביא איתו ניסיון רב בתחום של הסדרי חובות והליכי הוצאה לפועל. אנו מעניקים סיוע לאנשים פרטיים, כמו גם הסדר חובות בהוצאה לפועל לחברות בחובות.

 

משרדינו נמצא ברח’ דוד סחרוב 22, ראשון לציון (בניין ההוצאה לפועל). הוראות הגעה בגוגל.

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן