עורך דין גביית חובות במרכז 

עורך דין גביית חובות במרכז עומד לשירותכם בכל אותם המקרים של שייקים חוזרים וחובות שלא שולמו. אנו מעניקים שירותים משפטיים בתחום גביית החובות והסדרי חובות לאנשים פרטיים, חברות וארגונים. בזכות הניסיון הרב והכלים המשפטיים אנו מצליחים להגדיל את היקף גביית החובות. 

לקוחות וחייבים שאינם משלמים עלולים להסב לכם נזק רב. הם פוגעים בתזרים המזומנים של העסק ואף יכולים לגרום לפגיעה ביכולת הפירעון שלכם כלפי אחרים. גביית חובות עלולה להיות תהליך ארוך ומייגע וישנו יתרון ברור לעבודה באמצעות עורך דין לגביית חובות. הוא זה המכיר את כל הכלים המשפטיים באמצעותם ניתן לפעול כנגד החייבים.

עורך דין גביית חובות במרכז מעניק לכם שירות במגוון הליכי גבייה יצירתיים ומשפטיים הכוללים:

  • גבייה באמצעות הליכים קדם משפטיים וניהול משא ומתן מול חייבים. 
  • תביעות כספיות והליכי הוצאה לפועל. 
  • מניעת הברחות נכסים. 
  • הרמת מסך. 
  • הליכי חדלות פירעון כנגד חייבים. 
  • גביית שייקים חוזרים וכו‘. 
  • עורך דין גביית חובות במרכז

איך להימנע מהסתבכות עם חייבים

למרות הכלים המשפטיים שניתן להפעיל נגד חייבים, ברור לכולם שנרצה בכלל להימנע ממצבים אלו. תמיד נעדיף שהחובות ישולמו במלואם ובמועדם, ולא להיגרר להליכים משפטיים העולים כסף ונמשכים חודשים רבים. לא ניתן להימנע ממצבים שכאלו בצורה מוחלטת, אך ישנם צעדים שניתן לנקוט על מנת להתנהל בצורה בטוחה יותר. 

אנו ממליצים לעסקים תמיד לערוך בדיקות רקע לגבי הלקוחות שלהם ולראות מהי ההיסטוריה הכלכלית שלהם. תוכלו לעשות זאת באמצעות בדיקה באתר האינטרנט של בנק ישראל. שם ניתן לבדוק האם קיימות הגבלות על חשבון הבנק. מקום נוסף שניתן לבדוק בו הוא ההוצאה לפועל. שם תוכלו לבדוק על פי מספר תעודת הזהות ולראות האם ישנם תיקי הוצאה לפועל והגבלות שונות. באתר כונס הנכסים הרשמי תוכלו לראות אם האדם נמצא בהליך חדלות פירעון או שהיה בתהליך כזה בעבר. 

אלו הם כמה צעדים פשוטים העשויים לעזור לכם לזהות נורות אדומות ולמנוע חלק מהמקרים בהם אתם מסתבכים עם חייבים. 

שייקים חוזרים

במקרה של שייקים חוזרים כדאי לפנות לעזרתו של עורך דין הוצאה לפועל. בטרם פותחים בהליכי ההוצאה לפועל יש לבצע בדיקה של הסיבה שהשייק חזר. לא כל מקרה של שייק חוזר הוא מקרה של חייב המתחמק מתשלום. למשל ישנם מקרים בהם הבנק אינו מכבד את השוק בגלל איזו טעות ברישום, ואז החייב יכול לתקן את הטעות. יתכן שהשייק חזר בגלל מחסור במזומנים בחשבון הבנק שנגרם בגלל ניהול קלוקל של תזרים המזומנים של החייב, וגם כאן החייב מעוניין להסדיר את החוב. 

עורך הדין ישלח לחייב מכתב התרעה לפני נקיטת הליכים משפטיים. אם החייב לא ינצל את ההזדמנות להסדיר את החוב, עורך הדין יגיש בקשה לביצוע שטר או המחאה בהוצאה לפועל. גם ההוצאה לפועל משתמשת בהליך בו נשלח קודם כל מכתב אזהרה המעניק לחייב תקופת זמן של 30 יום להסדיר את החוב. במידה והחייב לא יסדיר את החוב, יכלו הליכי גבייה. אך יש לקחת בחשבון כי החייב עלול להשיב בטענות משפטיות להגנתו, ואז ההליך הופך להיות מורכב יותר. כאן תזדקקו לעזרתה של עורך דין הוצאה לפועל על מנת להוכיח את טענותיכם ולשלול את טענות ההתחמקות של החייב. 

שיקים חוזרים

עורך דין גביית חובות במרכז

בכל הנוגע לחובות, לעולם אין לדעת מראש האם הליך הגבייה יהיה פשוט ומהיר, או ייגרר לאורך זמן וכרוך בצעדים משפטיים. לעתים ישנם מקרים בהם שייק חזר בגלל איזו טעות, או שחוב לא שולם בגלל איזו בעיה, וניתן לפתור את הבעיה במהירות ובקלות וללא צורך בנקיטת הליכים משפטיים. במקרים אלו, כאשר החייבים מקבלים פניה מ עורך דין גביית חובות במרכז, הם מבינים כי הולכים להיפתח נגדם הליכים משפטיים ולכן מעדיפים לסגור את החוב במהירות. כלומר מספיק שעורך דין יהיה מעורב וכבר החוב נסגר במהירות. אך לצערנו לא כל המקרים הם כאלו.

ישנם מקרים רבים בהם חייבים מתחמקים מתשלום החוב באמתלות שונות ויש להפעיל נגדם הליכים משפטיים. ההליכים המשפטיים עשויים להיות מורכבים; גם כאשר מדובר בהליכי גביית שייקים חוזרים בהוצאה לפועל, יש להיות פעילים ולקדם את התיק על מנת להגיע לשלם שבו ההוצאה לפועל מפעילה הליכי גבייה. כמו כן החייבים עשויים להשתמש בטענות שונות (לדוגמה טענת פרעתי או כישלון תמורה) על מנת להתחמק מתשלום החוב. לכן ההליכים המשפטיים עשויים להידרש ויש צורך להוכיח את טענותיכם בבית המשפט. 

הדרך היעילה ביותר לגבות חובות בימינו, בצורה חוקית, היא באמצעות עורך דין מומחה לגביית חובות. 

מתמודדים עם חייבים? יש בידיכם שייקים חוזרים שלא כובדו על ידי הבנק? פנו אל משרד עורכי דין אפרים קוליו. כאן תוכלו לקבל את כל העזרה המשפטית עד לגביית החוב. 

הוראות הגעה למשרדינו ופרטי קשר בגוגל מפות

עורך דין גביית חובות במרכז

שיקים חוזרים

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן