עורך דין הוצאה לפועל במרכז

אנשים רבים עשויים להזדקק לשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל במרכז, זאת על מנת להתמודד עם הליכים שונים הקשורים להוצאה לפועל. ההוצאה לפועל היא זרוע מבצעת של משרד המשפטיים. היא עוסקת במימוש ואכיפת הליכים אזרחיים, כמו למשל גביית חובות וסעדים מסוימים הניתנים מתוקפו של פסק דין. כמו למשל פינוי דייר מנכס מושכר. 

בנסיבות שונות אנשים זקוקים לעזרה משפטית בהתנהלות מול ההוצאה לפועל. אלו הם יכולים להיות זוכים אשר רוצים לממש גביית חוב או צו עשה, ואלו יכולים להיות גם אלו אשר נמצאים בצד השני – כלומר הצד שנגדו מופעלים הליכים שונים ונזקק לסיוע לצורך הסדרת החוב.  

עורך דין מומחה להוצאה לפועל מעניק לכם סיוע בכל התהליכים הללו. למשל אלו הן עשויות להיות תביעות חוב בהוצאה לפועל. ישנם מקרים בהם אנשים חייבים כסף, למשל חוב לבנק לאומי או אדם אחר. בעקבות החוב נפתחים נגדים הליכי הוצאה לפועל והם זקוקים להגנה משפטית. 

עורך דין הוצאה לפועל במרכז

תביעות חוב בהוצאה לפועל

אם מישהו חייב לכם כסף, בעקבות פסק דין, או אולי שייק שחזר, אתם יכולים להגיש תביעות חוב בהוצאה לפועל. ישנם סוגים שונים של הליכים שבהם אפשר להשתמש, אך הנקודה החשובה היא הצורך בעורך דין הוצאה לפועל במרכז. הליכי ההוצאה לפועל יכולים להיות מורכבים וממושכים. כל אדם יכול להגיש תביעת חוב בהוצל“פ, אך בפועל לא ניתן להיות פסיביים בתהליך, אחרת הוא לעולם לא יסתיים. חשוב להיעזר בעורך דין מומחה להוצאה לפועל על מנת לקדם את התיק באופן פעיל ולהביא לגביית החוב. 

ומהצד השני, כאשר אתם מתמודדים עם תביעות חוב בהוצאה לפועל, אתם זקוקים לעזרה משפטית. ההוצאה לפועל משתמשת בכלים שונים לצורך גביית החוב. בעלי חוב עשויים למצוא את עצמם תחת צווי עיקול, הגבלת רישיון נהיגה, איסור יציאה מן הארץ, עיקול חשבון בנק, ועוד אמצעים שונים על מנת להפעיל עליהם לחץ ולסגור את החוב. אך מצד שני שום סנקציה אינה משנה את מצבם הכלכלי והקושי לסגור את החוב. בעזרתו של עורך דין הוצל“פ ניתן להגיע להסדרים שונים. לעתים ניתן להגיע להסדרים ישירות מול הנושים, לעתים הסדרים מול ההוצאה לפועל. 

למשל במקרים שבהם ישנן הגבלות רישיון נהיגה במסגרת תביעות החוב, עורך הדין יכול לבקש לבצע חקירת יכולת על מנת להסיר את ההגבלה. או במקרים בהם ישנו ריבוי של תיקים ואין לכם את היכולת הכלכלית לעמוד בכל צווי התשלומים, ניתן לבקש איחוד תיקים. וכמובן ישנם גם את המקרים בהם תרצו לפתוח בהליך חדלות פירעון – עבור חובות קטנים ניתן לבצע חדלות פירעון בהוצאה לפועל. 

חוב לבנק לאומי

חוב לבנק לאומי

אנשים רבים מוצאים את עצמם עם חובות לבנקים. זהו יכול להיות חוב לבנק לאומי, אחד הבנקים הגדולים בישראל, או כל בנק אחר. הבנקים הם הגוף שאליו אנו פונים לצורך קבלת אשראי, כמו למשל משכנתה לדירה. אך כאשר איננו עומדים בתשלומי ההחזר, אנו עשויים למצוא את עצמינו מתמודדים מול המחלקה המשפטית של הבנק וערכאות משפטיות. 

המחלקה המשפטית של הבנק היא גוף שבו יושבים עורכי דין מנוסים הנלחמים עבור האינטרסים של הבנק. לאזרח הפשוט אין את היכולת והכלים המשפטיים להתמודד מול המחלקה המשפטית ללא עזרה משפטית. קיימות אפשרויות שונות להתמודד עם חוב לבנק לאומי, עורך דין חובות יכול לעזור לכם להגיע ל הסדר חוב מול הבנק.

למעשה לא חייבים לחכות לרגע שהחובות יהפכו לתיקי הוצאה לפועל. רצוי לפנות ל עורך דין הוצאה לפועל במרכז עוד בשלבים הראשונים בהם נוצר החוב. ישנן אפשרויות שונות להגיע להסדר חוב מול הבנק, וניתן לעשות זאת מחוץ לכתלי בית המשפט. הבנקים בעצמם יעדיפו להימנע מערכאות משפטיות ולכן יסכימו להתגמש וללכת לקראתכם. רק חשוב שעורך דין מנוסה מטעמכם ינהל את המשא ומתן מול המחלקה המשפטית של הבנק. 

עורך דין הוצאה לפועל במרכז

חובות והליכי הוצאה לפועל הם אינם הליכים נעימים. לא משנה באיזה צד של המתרס אתם עומדים; יתכן כי חייבים לכם כסף, או שאתם מתמודדים עם תביעות חוב בהוצאה לפועל. בשורה התחתונה לא כל האזרחים מודעים לכל הזכויות והכלים המשפטיים העומדים לרשותם. בעזרת עו"ד הוצל"פ ניתן להתנהל ביעילות, כלומר לקבל תוצאות טובות יותר ובזמן קצר יותר. 

במקרה של חובות יתכנו אסטרטגיות פעולה שונות, לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה. כמו כן כל הליך, כמו למשל איחוד תיקים לעומת חדלות פירעון, מתאים למצבים אחרים. עורך דין לענייני הוצאה לפועל במרכז יכול לסייע לכם למצוא את האסטרטגיה המתאימה עבורכם. 

תביעות חוב בהוצאה לפועל

הוראות הגעה למשרדינו תוכלו למצוא בגוגל מפות

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן