עורך דין חדלות פירעון מומלץ

מתמודדים עם חובות וחושבים על הליך פשיטת רגל, דבר ראשון התייעצו עם עורך דין חדלות פירעון מומלץ. מצב של חובות הוא לא נעים כלל וכלל. ישנם מצבים בהם החובות יוצאים משליטה, ההוצאה לפועל והנושים מפעילים עליכם מכבש לחצים אדיר, ואינכם רואים כיצד אתם יוצאים מזה. ישנן שיטות שונות להשגת הסדרי חוב בישראל, הליך חדלות פירעון הוא רק אחד מהם. לא בהכרח זהו ההליך האידאלי עבור המקרה שלכם, ולכן קודם כל יש להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל בישראל.

הסדרי חוב בישראל

ישנן שיטות שונות איתן ניתן להתמודד עם החובות. כל מקרה הוא ייחודי ויש לבחון את היקף החובות, אופי החובות והאמצעים העומדים לרשותו של החייב. כלומר מדובר בפתרון בהתאמה אישית. בתור חייבים לא רק שאינכם מודעים לכל האפשרויות, אתם גם עשויים להפעיל שיקול דעת המוטה עקב הלחץ הנפשי הקשור בחובות. זה דבר טבעי ומובן, מסיבה זו יש להתייעץ עם עורך דין חובות.

עורך דין חדלות פירעון מומלץ

אז באילו דרכים ניתן לבצע הסדרי חוב בישראל?

חקירת יכולת – חייב המתמודד עם דרישת תשלום של חוב, אך אינו מסוגל לעמוד בתשלום החוב יכול לבקש מההוצאה לפועל לבצע חקירת יכולת. כמובן שגם ההוצאה לפועל יכולה ליזום את החקירה באופן עצמאי או בעקבות בקשת נושה. הרעיון מאחורי זה הוא פריסת החוב לתשלומים בהתאם ליכולותיו הכלכליות של החייב. פתרון זה מתאים למקרים של חוב נקודתי, ולא לריבוי חובות או חובות בהיקף גדול.

איחוד תיקים – אין זה מפתיע שחוב גורר עוד חוב. אם אדם נקלע למצוקה כלכלית, באופן טבעי הוא עשוי למצוא את עצמו מתמודד עם יותר מחוב אחד. תיקי ההוצאה לפועל עשויים להיפתח בלשכות הוצאה לפועל שונות, ובכל תיק (גם אם הוא באותו הלשכה) ישנו צו תשלומים משלו. הבעיה במקרים אלו שאינכם מסוגלים לשלם את כל התשלומים החודשיים בו זמנית.

במקרה שכזה ניתן לפתוח בהליך איחוד תיקים. הרעיון המרכזי ב איחוד תיקים הוצאה לפועל הוא איחוד כל התיקים לתיק אחד עם צו תשלומים שבו החייב יכול לעמוד. גם הליך זה אינו מתאים עבור כל מקרה. תקופת הזמן המרבית לתשלום החוב היא 4 שנים, זאת בהנחה כי מדובר בחוב מעל 100,000 ש“ח. עבור חובות נמוכים יותר התקופות קצרות יותר. אם החוב שלכם הוא חצי מיליון שקל, תדרשו לשלם מעל 10,000 שקל בחודש, דבר שלא בטוח שתוכלו לעמוד בו.

הליך חדלות פירעון – זהו ההליך אשר כונה פעם הליך פשיטת רגל, מאז החלת החוק החדש הוא מכונה הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי. להליך זה ישנן השלכות רבות וחשוב להתייעץ עם עורכי דין פשיטת רגל באשדוד בטרם ממהרים לפתוח בהליך זה. במסגרת ההליך ישנה עצירה של כל הליכי הגבייה, הטלת מגבלות על החייב וקביעת תכנית שיקום במהלכה יידרש לשלם תשלומים חודשיים. ההליך גם כולל כינוס נכסים לטובת תשלום החוב. בסוף ההליך ניתן לקבל הפטר חובות. הליך זה מתאים עבור מי שאין לו ברירה אחרת, אנשים שחובותיהם גדולים מהכנסתם וסך חובותיהם ואין להם מוצא אחר.

הסדרי נושים – מכיוון שתהליך חדלות פירעון מביא איתו סנקציות רבות על החייב, ניתן לנסות גם להגיע להסדר נושים. למעשה היום כבר במסגרת הפרוצדורה של חדלות פירעון ישנו ניסיון להגיע להסדר נושים. אם הצלחתם לנהל משא ומתן עם הנושים, והגעתם להסדר תשלומים, תוכלו להימנע מהליך פשיטת הרגל. עורך דין פשיטת רגל באשדוד יכול לסייע לכם בניהול המשא ומתן.

הסדרי חוב בישראל

עורך דין חדלות פירעון מומלץ

אם אתם בשלב שבו אתם שוקלים הגשת בקשה לחדלות פירעון, עצרו ופנו לייעוץ עם עורך דין. חפשו אחר עורך דין חדלות פירעון מומלץ המנוסה בתחומי ייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל. עו“ד מנוסה יכול לדון אתכם בהרחבה על הסדרי חוב בישראל, ולתת לכם ייעוץ פרטני לגבי המקרה שלכם.

עו“ד פשיטת רגל מכיר היטב את החוק,ההוצאה לפועל, פסקי הדין, ויודע לעזור לכם לתפור את האסטרטגיה המתאימה לצורך התמודדות עם החובות.

עליכם לדון עם עורך הדין בצורה פתוחה ולהציג בפניו את כל הפרטים. כל פרט הוא בעל חשיבות ויכול להשפיע על בחירת אפיק הפעולה המתאים. למשל בעת פתיחה בהליך חדלות פירעון, אנו מכוונים לעבר קבלת הפטר חובות; זהו היתרון המרכזי של ההליך. אך מצד שני יש להיות מודעים לכך שלא ניתן לקבל הפטר על כל סוג של חוב. מקרה של חייב אחד הוא אינו המקרה של חייב אחר, אין תחליף לבחינה מדוקדקת של המקרה.

עורך דין פשיטת רגל באשדוד
עורך דין פשיטת רגל באשדוד

עורך דין פשיטת רגל באשדוד

עורך דין פשיטת רגל באשדוד מביא איתו ניסיון רב בהליכי חדלות פירעון ליחידים ולחברות. הוא מכיר היטב את החוקים ואת אופן ההתנהלות של בתי המשפט וההוצאה לפועל. עורך הדין יסייע לכם בהגשת הבקשות בצורה היעילה ביותר.

אמנם ההליך הוסבר כאן בצורה פשוטה, אך בפועל מדובר בהליך בירוקרטי הדורש הצגת מסמכים רבים והתנהלות שקופה וכנה מצד החייב. בקשות לחדלות פירעון אינן מתקבלות באופן אוטומטי, הן נבחנות בקפידה ולא כל בקשה מתקבלת. ללא עזרתו של עורך דין הוצאה לפועל בקשתכם עלולה להידחות, או להיתקל בעיכובים מיותרים.

במשרד עורכי דין אפרים קוליו תוכלו לקבל את כל העזרה המשפטית.

יצירת קשר עם משרדנו:

מייל: Efi.kulyo@gmail.com
כתובת: רח’ דוד סחרוב 22, ראשון לציון (בניין ההוצאה לפועל). הוראות הגעה בגוגל.
טלפון: 077-2109062
פלאפון: 054-5988677
פקס: 077-3181823

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן