עורך דין טיפול מול פרזות

עורך דין טיפול מול פרזות מעניק שירות בכל הסוגיות הקשורות לנושאי הדיור הציבורי.

הדיור הציבורי בישראל נועד להעניק מענה של דיור בר השגה עבור אלו להם אין את היכולות הכלכליות לרכוש דירות.

בזכות הדיור הציבורי ישראל הצליחה להעניק מענה לעולים הרבים שהגיעו לכאן בשנים הראשונות להקמת המדינה, ולשכבות ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, אך מאז שנות השמונים ישנה ירידה עקבית בכמות הדירות הציבוריות.

לצערנו, למדינה אין מספיק דירות בדיור הציבורי והביקוש גובר על ההיצע. מה שמוביל למדיניות מחמירה בכל הנוגע לנושאי זכאות לדיור ציבורי, פינוי דיירים וכל סוגיה הקשורה לזכויות בדיור הציבורי. ללא עורך דין לייצוג מול פרזות, קשה לנווט במעגל הבירוקרטי.

עורך דין טיפול מול פרזות

עורך דין טיפול מול פרזות

הדיור הציבורי בישראל מנוהל באמצעות חברות משכנות. חברות פרזות היא אחת החברות שהוקמו למטרה זו.

החברה הוקמה ב 1961 על ידי הממשלה ועיריית ירושלים, ומשימתה היא לפעול לשיקום ופינוי משכונות העוני של ירושלים. החברה נדרשה לתת פתרונות שיכון לתושבים המפונים.

כיום חברת פרזות פועלת תחת חברת עמידר החדשה. וכל השירותים וההתנהלות מול פרזות היא למעשה מול חברת עמידר.

רוב הדירות בדיור הציבורי מוחזקות על ידי חברת עמידר, והיא נחשבת לכוח המרכזי בתחום. כמובן שמדיניות הדיור הציבורי נקבעת על ידי משרד השיכון, ועמידר מחויבת להחלטות הממשלה.

עורך דין לייצוג מול פרזות

עורך דין לייצוג מול פרזות כמה עולה

לא אחת ישנם מקרים בהם אנשים נתקלים בקשיים מול חברת פרזות, עמידר או חברות משכנות אחרות. ונראה כי מתגוררים בדיור הציבורי הם בבחינת טרף קל עבור עורכי הדין של החברות המשכנות. ולכן חשוב שעורך דין מטעמכם ישמור על האינטרסים שלכם.

להלן כמה דוגמאות למקרים בהם אתם עשויים להזדקק לשירותיו של עורך דין דיור ציבורי:

פינוי דייר בדיור הציבורי – ישנם שני מקרים בהם החברה המשכנת תפעל לצורך פינוי הדייר. המקרה הראשון הוא כאשר הדייר אינו עומד בתשלום שכר הדירה. והמקרה השני הוא כאשר החברה המשכנת אינה מכירה בזכויותיו כדייר ממשיך.

לגבי המקרה של אי עמידה בתשלומים; הדיירים נהנים מתשלומי שכר דירה מסובסדים, אך לעתים בשל מצבם הכלכלי גם זה סכום גבוה מידי עבורם. אך פינוי דייר הוא אינו דבר מובן מעליו. החברה המשכנת מחויבת להליך מסודר, וכמובן פסק דין של בית משפט.
במידה ומנסים לפנות אתכם מהדירה, חשוב מאוד לפנות אל עורך דין מטעמכם.

פינוי דייר ממשיך – לעתים מתרחש מצב בו אדם התגורר בדיור הציבורי יחד עם בני משפחתו. ובשלב מסוים האדם, שלו ניתנה הזכות לדיור הציבורי, עובר למוסד סיעודי או נפטר. ישנם מקרים בהם החברה המשכנת אינה מכירה בזכויות של בני משפחתו, ומבקשת לפנות אותם מהדירה.

במקרה שכזה יש לבדוק האם מי שהתגורר עימו בדירה עומד בקריטריונים של זכאות לדיור ציבורי. אכן כי ניתן לעצור את הפינוי, ולכן גם במקרה זה חשוב לפנות לסיוע משפטי. גם במידה ואינו עומד בתנאי הזכאות, לא ניתן לפנות אדם באופן מיידי. זהו הליך שבו יש לדרוש את הפינוי 9 חודשים מראש.

אלו הם רק חלק מהנושאים הקשורים לדיור הציבורי. אך ישנם אינספור מקרים שונים הקשורים לזכאות וזכויות. ומאחורי כל מקרה ישנה משפחה וסיפור אישי. לצד ההתנהלות המשפטית נדרשת כאן רגישות רבה, ולא אחת הגשת בקשות שונות שהן לפנים משורת הדין.

עורך דין לייצוג מול פרזות כמה עולה

הזכאים לדיור ציבורי הם באופן טבעי אנשים קשי יום המתקיימים מקצבאות ורמות שכר נמוכות. ולכן חוששים לפנות אל עורכי דין בשל החשש מהעלויות הגבוהות. אך נראה כי זוהי בדיוק הסיבה מדוע לא אחת זכויותיהם נרמסות.

הסיוע המשפטי הוא בעל ערך רב, ערך אותו ניתן למדוד גם במונחים כספיים. לכן איננו ממליצים לוותר על ייצוג משפטי. עורך דין אפרים קולין מקפיד לגבות שכר טרחה הוגן מלקוחותיו, ולהעניק סיוע בעל ערך.

אתם יכולים לפנות אלינו ללא שום התחייבות מצידכם, ולאחר שנבדוק מהי הסוגיה העומדת לפניכם, נוכל לדבר גם על עלות.

אל תהססו להתקשר אלינו, לבדיקת זכאות ושיחת ייעוץ ללא התחייבות – 054-5988677

עורך דין לייצוג מול פרזות

עורך דין אפרים קוליו 

משרדינו מתעסק במגוון תחומי המשפט האזרחי והמסחרי. מלבד סיוע משפטי מול החברות המשכנות וסוגיות הדיור הציבורי, אנו מטפלים במגוון סוגיות נוספות לרבות: הוצאה לפועל וחדלות פירעון, הסדרי חובות, תביעות כספיות, ירושות וצוואות.

עורך דין לענייני דיור ציבורי – אתם מוזמנים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלנו

עורך דין טיפול מול פרזות | עורך דין לייצוג מול פרזות | עורך דין לייצוג מול פרזות כמה עולה

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן