עורך דין פשיטת רגל מחיר

עורך דין פשיטת רגל מחיר היא השאלה הראשונה שמטרידה ייעד השוקל לפתוח ב הליך חדלות פירעון. האמת שזה די מובן; האדם נמצא בחובות כבדים, מוטלים עליו צו עיקול וימים כלל אינם קלים. ברור שעליו לשקול כל הוצאה בכובד ראש. אך כאשר חושבים על זה פנייה לעורך דין שיקום כלכלי היא הצעד המתבקש.

הליך חדלות פירעון הוא הליך משפטי אשר מעניק ליחיד (או תאגיד) אשר נקלעו לחובות שאינם מסוגלים לפרוע, לפתוח דף חדש בחייהם. ההליך אשר מוגדר בחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי כולל כינוס נכסים וקביעת צו תשלומים חודשי על מנת לגבות את מה שניתן. בסופו של התהליך ניתן לקבל צו הפטר, כלומר מחיקת חוב עבור יתרת החובות שלא כוסתה על ידי קופת הנשייה. 

זהו הליך סגירת חובות המאזן בין זכויותיו של החייב לבין זכויות הנושים. זהו אינו הליך פשוט, הוא אפילו אינו מושלם, אך במקרים רבים זהו המוצא היחידי. לפני שפותחים בהליך כדאי תמיד לפנות לייעוץ משפטי באמצעות עורך דין מומחה לחובות. לא תמיד זהו ההליך המומלץ והמשתלם, יתכן שישנם כלים משפטיים אחרים להתמודדות עם החובות. זהו גם עניין שצריך לקחת בחשבון כאשר אתם מוטרדים מנושא העלות. לפעמים תשלום שכר טרחה לעורך דין יחסוך לכם טעויות משפטיות שאינן משתלמות בטווח הארוך. 

חשוב להבין שגם הסיוע המשפטי של עורך דין שיקום כלכלי הוא בעל ערך עבורכם במהלך התהליך. בעזרתו של עורך הדין ניתן להשיג כמה מטרות:

  • התנהלות יעילה ונכונה על מנת לזרז את ההליכים עד לקבלת צו כינוס, ללא עיכובים מיותרים. 
  • הגדלת הסיכוי שהבקשה לחדלות פירעון תתקבל על ידי הממונה על חדלות פירעון ושיקום כלכלי. 
  • השגת תנאים מועדפים בצו התשלומים וההגבלות השונות שיחולו על החייב. 

ללא עזרה של עורך דין התהליך עשוי להיות מייגע יותר ובתנאים קשים יותר. כלומר הוא יעלה לכם יותר. סגירת חובות צריכה להתנהל בצורה אסטרטגית. 

עורך דין פשיטת רגל מחיר

עורך דין פשיטת רגל מחיר 

העלות של התהליך מורכבת מאגרה שצריך לשלם. אגרה זו נקבעת על ידי המדינה ואותה תצטרכו לשלם בכל מחיר. החלק השני הוא שכר הטרחה אותו גובה עורך הדין. עורך דין מומחה להוצאה לפועל, בעל ניסיון של שנים צפוי לגבות יותר מעורך דין מתחיל. אך גם יכול להביא לכם תוצאות טובות יותר. כמו כן עורך דין פשיטת רגל מחיר עשוי להשתנות בהתאם למורכבות המקרה וגובה החוב. ישנם תיקים פשוטים עם חוב קטן ומעט נושים, אך יכולים להיות גם תיקים מורכבים הכוללים היבטים שונים ההופכים את החוב למורכב יותר. כמו למשל חוב מזונות בפשיטת רגל. 

הדבר הנכון לעשות יהיה לפנות ל עורך דין שיקום כלכלי על מנת לקבל הצעת מחיר אישית התואמת לנסיבות המקרה. במקרים רבים עורכי הדין מתחשבים במצב ונוטים לגבות שכר טרחה שתוכלו לעמוד בו. 

סגירת חובות 

סגירת חובות 

שוקלים להגיש בקשת חדלות פירעון? רגע אחד, אל תמהרו. יתכן שישנן דרכים אחרות באמצעותן ניתן לסגור את החובות. למשל עורך דין הוצאה לפועל יכול לסייע לכם להגיע להסדר נושים עם אפשרות ל מחיקת חוב בסופו, ללא הכרזה על פשיטת רגל. חשוב מאוד לבדוק את האפשרויות השונות העומדות בפניכם. גם איחוד תיקים שלא במסגרת פשיטת רגל יכול להיות פתרון.

מחיקת חוב

התמריץ העיקרי להליך פשיטת רגל הוא האפשרות ל מחיקת חוב בסופו. אך חשוב לדעת שחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי (סעיף 175) מגדיר את החובות המוחרגים שעליהם לא ייחול הפטר:

(1)   תשלום עונשי;

(2)   חוב שנוצר בדרך מרמה או הנובע מעבירת גניבה או מעבירת מין או אלימות חמורה כהגדרתה בחוק זכויות נפגעי עבירה, התשס"א-2001;

(3)   חוב מזונות שהחבות בו היא לפי פסק דין.

          (ב)  על אף האמור בסעיף קטן (א), בית המשפט רשאי, בנסיבות חריגות המצדיקות זאת, להורות כי ההפטר יחול על חובות עבר המפורטים להלן, כולם או חלקם, ורשאי הוא להתנות החלת הפטר כאמור בתנאים:

(1)   ריבית, קנס או תשלום אחר בשל אי-תשלום במועד של תשלום עונשי שנוספו או הוטלו בתקופה שקדמה למועד מתן הצו לפתיחת הליכים;

(2)   חוב מזונות שהחבות בו היא לפי פסק דין.

          (ג)   נוסף על האמור בסעיף קטן (א)(2), בית המשפט רשאי להורות כי ההפטר לא יחול על חוב עבר שמקורו בחובת פיצויים לפי סעיף 77 לחוק העונשין, אם מצא כי הדבר מוצדק נוכח מהות העבירה שבשלה הוטלו הפיצויים, חומרתה או נסיבותיה.

אם אלו מאפייני החובות שלכם, לא בטוח שהכרזה על פשיטת רגל היא האסטרטגיה המתאימה עבורכם.

מחיקת חוב

עורך דין שיקום כלכלי 

עורך דין פשיטת רגל מחיר הוא תמיד הוצאה קטנה בהשוואה לחיסכון שתוכלו להשיג בעזרתו של עורך דין מקצועי. נתנו לכם הסבר על קצה המזלג עבור מצבים שבהם ההליך הוא אינו ההליך הרצוי. וגם אם נכנסים להליך חשוב שמישהו ילחם על התנאים. 

יש ערך רב בסיוע משפטי. אם תנסו לעשות את הדברים לבדכם זה פשוט יעלה לכם יותר. 

עורך דין שיקום כלכלי 

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן