עורכי דין חדלות פירעון תל אביב

מחפשים עורכי דין חדלות פירעון תל אביב? אם כך כדאי לכם לקרוא את הדברים הבאים. הליך חדלות פירעון יכול להיות הפתרון המתאים למצב שלכם, אך לא בהכרח. תפקידו של עורך דין חדלות פרעון הוא גם לבחון את הדרך האופטימלית המתאימה למקרה שלכם, ולא רק לסייע לכם בהגשת הבקשה.

ובדיוק מהסיבה הזו אני מבקש להדגיש כי ישנו עולם שלם של אפשרויות להסדרת חובות. נכון, יתכן כי מצבכם הכלכלי קשה ופתרונות כמו איחוד תיקים בהוצאה לפועל אינם רלוונטיים. אך מנגד, במקרים רבים ניתן להגיע להסדרים ישירות מול הנושים. והסדרים אלו עשויים לכלול אפילו מחיקת חובות.

חשוב לבצע ניתוח מעמיק של מצבכם הכלכלי ושל היכולות שלכם. פרטים רבים עשויים להשפיע, למשל אם יש לכם קרן השתלמות שעומדת להשתחרר עוד שנה, או שאתם צפויים לירושה – אלו הם דברים היכולים לשנות את התמונה. פרטים שכאלו יכולים להיות בסיס לתכנית אסטרטגית ליציאה מהחובות.

עורך דין חדלות פרעון תל אביב

למה לא הליך חדלות פירעון ?

במאמרים רבים דיברנו על הליכי חדלות פירעון ליחיד והעובדה כי זהו גלגל הצלה למקרים קשים של חובות. אך הפעם אנו רוצים להדגיש דווקא את חסרונותיו של ההליך. ותופתעו לגלות כי ישנם חסרונות גם עבור החייב וגם עבור הנושים. וזוהי בעצם הסיבה מדוע במקרים רבים שני הצדדים מעוניינים לעשות הסדר נושים בחדלות פירעון.

  • הליך חדלות פירעון הוא הליך ארוך הנמשך כארבע שנים. ובמהלך תקופה זו חלות על החייב מגבלות רבות והוא חייב לעמוד בתנאים. הוא יידרש לחיות בצמצום, לדווח על הוצאותיו והכנסותיו (לרבות אלו של בני משפחתו הגרים עמו).
  • לכל אורך ההליך החייב כפוף לביקורת פולשנית של הנאמן, וחלה עליו חובה לשתף פעולה. גם הממונה על חדלות פירעון מוסמך לבצע חקירה, שיכולה להסתיים בהליך פלילי. הממונה על חדלות פירעון רוצה לוודא כי חובות הם אינם תוצאה של מעשה מרמה ושאין ניסיון להסתיר נכסים.
  • לכל אורך התקופה לא תוכלו להשתמש בשייקים וכרטיסי חיוב. תרשמו במערכת הבנק כלקוח מוגבל.
  • לא ניתן להשתתף בהקמת חברה או לשמש כבעל מניות בחברה.
  • ישנה גם השפעה על דירוג האשראי. למעשה יש להניח כי אתם כבר בדירוג אשראי בעייתי מאוד בגלל צבירת החובות והפיגור בתשלומים. ואם תנהלו הליך מוצלח עם עמידה בכל התשלומים, זה יסייע לכם לפתוח דף חדש.

לכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ולכן אנו מדגישים שוב ושוב כי חובה להתייעץ עם עורך דין חדלות פרעון תל אביב. רק כך תוכלו לבחון מה מתאים עבורכם.

עורכי דין חדלות פירעון תל אביב

כאשר מחפשים עורך דין חדלות פרעון תל אביב, אנו מציעים לכם לא להיות נעולים על פשיטת רגל. חשוב לבחון את הדברים בצורה אובייקטיבית – המטרה שלכם היא הסדר חובות, ועל עורך הדין לנתח את המצב ולמצוא את הדרך הטובה ביותר.

ניהול משא ומתן עם הנושים הוא דרך מועדפת. ישנן אפשרויות להגיע להסכמי פשרה שהם לטובת כל הצדדים. כבר הזכרתי כי גם מבחינתם של הנושים ישנם חסרונו בהליך זה, ולכן ישנו סיכוי גדול כי גם הם מחפשים אחר הסדר פשרה.

עורכי דין חדלות פירעון יכולים לסייע לכם לנהל משא ומתן מול הנושים. הנושים יכולים לעשות את החשבון ולהעריך מהו הסכום שהם יקבלו במסגרת פשיטת הרגל של החייב. וזאת רק בסוף ההליך. לכן סביר להניח שיסכימו לכל הסדר שיתן להם סכום גבוה יותר, ומהר יותר.

עורך הדין יסייע למצוא ולהדגיש את האינטרסים המשותפים של שני הצדדים, וכך תוכלו להגיע להסדר.

עורכי דין חדלות פירעון תל אביב

עורך דין חדלות פרעון תל אביב

כאשר מחפשים עורכי דין חדלות פירעון תל אביב, יש לחפש אחר עורכי הדין אשר מביאים איתם ניסיון מוכח בהסדרי חובות, הליכי הוצאה לפועל ופשיטת רגל.

התמודדות עם חובות יוצרת לחצים ומתיחויות רבות, והדבר משפיע על בריאותנו, על משפחתנו ועל כל התפקוד שלנו. ולכן אתם חייבים עורך דין שיודע להעניק לכם שירות אישי ומקצועי.

מהבחינה הזו עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו מביא איתו ניסיון רב. גם בהתנהלות מול ההוצאה לפועל, בתי המשפט והממונה על חדלות פירעון, וגם ביחס ושירות אישי ללקוחותיו. אנו מעניקים שירות בעברית, אנגלית ורוסית, וכך מצליחים לתת לכולם שירות אישי, מובן וברור.

למשרדנו ניסיון רב בסגירת חובות, ביטול הגבלות בהוצאה לפועל, בקשה לביטול עיקול צד ג׳ וכל מה שנדרש בדרך לחיים חדשים ונטולי חובות.

עורך דין לענייני חדלות פירעון  – הקליקו כאן להצטרפות לקבוצת הפייסבוק –הוצאה לפועל – שאלות ותשובות

עורכי דין חדלות פירעון תל אביב | עורך דין חדלות פרעון תל אביב

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן