עורך דין הוצאה לפועל ראשון לציון

עורך דין הוצאה לפועל ראשון לציון הוא הכתובת בכל מקרה של התעסקות מול ההוצאה לפועל. אתם יכולים לפנות אליו כאשר מישהו חייב לכם כסף, למשל אם יש בידכם פסק דין או שייקים שחזרו וצריך לגבות. ואתם יכולים להיות גם אלו  המתמודדים עם תיקי הוצאה לפועל, עיקולים והגבלות שונות ומחפשים אחר הדרך לסגור את החובות, כלומר הסדר חוב הוצאה לפועל. 

עורך דין הוצאה לפועל ראשון לציון

חוק ההוצאה לפועל 

ההוצאה לפועל היא זרוע של רשות האכיפה והגבייה במשרד המשפטים. סמכותה נובעת מתוקף חוק ההוצאה לפועל, התשכ“ז  1967. 

גוף זה הוקם על מנת לממש ולאכוף הליכים אזרחיים של גביית חיובים ומסמכים מחייבים המקנים זכות לקבלת סכום כסף. שתי הדוגמאות השכיחות הן כאשר ישנו פסק דין של בית משפט שבו מישהו נדרש לשלם לכם כסף, או שיש בידכם התחייבות, כמו למשל שייק שלא כובד על ידי הבנק. אך ישנם גם מקרים בהם מדובר בסעדים לביצוע פעולות, כמו למשל סילוק דייר מדירה. 

חוק ההוצאה לפעול הוא אינו החוק היחיד הנוגע להליכי הוצאה לפועל. למשל כיום ההוצאה לפועל מטפלת גם בהליכי חדלות פירעון לחובות בסכום נמוך, במסגרת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי. 

להוצאה לפועל ישנה תדמית שלילית, הרי בסופו של דבר מי מאיתנו רוצה להתמודד עם דרישות תשלום או צווי עיקול. אך בואו נודה שזהו גוף הכרחי המבטיח חיים תקינים, ובמקרים רבים אנו זקוקים לעזרתה של ההוצאה לפועל כאשר אחרים חייבים לנו כסף. 

אחת הסיבות לפחד מההוצאה לפועל היא חוסר המודעות לכל הכלים העומדים לרשותכם, כלומר כל הצעדים המשפטיים בעזרתם ניתן להתנהל מול ההוצאה לפועל בצורה אופטימלית ואיך לנהוג בכל מקרה. זוהי אחת הסיבות מדוע אתם צריכים עורך דין הוצאה לפועל ראשון לציון. 

הסדר חוב הוצאה לפועל

הסדר חוב הוצאה לפועל

אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין הסדרי חובות היא לצורך הסדר חוב הוצאה לפועל. כאשר אדם נמצא בחוב שאינו משלם, נשלחת עליו דרישת תשלום ופרק זמן קצוב להסדיר את החוב. ואם לא ינקטו הליכי גבייה הכוללים עיקול משכורות, עיקול חשבון בנק, עיקול מיטלטלין ועוד סנקציות שונות שההוצאה לפועל יכולה להפעיל (מתוקף חוק ההוצאה לפועל). 

דבר ראשון צריך לבדוק שבאמת הדרישה לתשלום היא מוצדקת. אולי חלה איזו טעות, אולי זהו סכום שכבר שילמתם וניתן להשתמש בטענת פרעתי. אבל בואו נשים את המקרים הללו בצד ברגע זה. השאלה מה עושים כאשר ישנו חוב שאינכם יכולים לשלם?

הסדר חוב הוצאה לפועל יכול להתבצע באמצעות פריסת החוב לתשלומים. מייד עם קבלת דרישת התשלום יש לפנות אל ההוצאה לפועל ולהגיש בקשה לצו תשלומים באמצעות טופס 233.  כמובן שבמסגרת הגשת הבקשה יש לצרף לא מעט מסמכים רלוונטיים המפורטים בטופס. במידה והבקשה שלכם תתקבל תוכלו לקבל הסדר של תשלומים חודשיים שבו אתם יכולים לעמוד. 

אם ישנו ריבוי של צווי תשלומים, כלומר תיקים רבים בהוצאה לפועל, ניתן להשתמש בהליך איחוד תיקים. מבלי להעמיק בפרטי ההליך והתנאים, זהו הליך טוב המאפשר לאחד את כל התיקים לתיק אחד עם צו תשלומים אחד. יש לכך יתרונות רבים, זה חוסך התנהלות מול לשכות הוצאה לפועל שונות וזה מאפשר לכם לשלם תשלום יחיד כל חודש התואם ליכולות הכלכליות שלכם. 

ולבסוף יש את הליך חדלות פירעון, אליו אנו נוהגים בדרך כלל להתייחס כמוצא אחרון. זהו ההליך אשר בעבר כונה פשיטת רגל והתנהל בבית המשפט. היום ניתן לנהל לאותו ישירות מול ההוצאה לפועל כאשר מדובר בחובות בסכום נמוך. בטרם ייתן צו לפתיחת הליכים יתבצע גם ניסיון להגיע להסדר נושים. זוהי גם יכולה להיות הזדמנות טובה עבורכם להגיע להסדר תשלומים, ללא צורך בחדלות פירעון וכל הסנקציות שהוא מביא איתו. 

תמיד התחילו עם פנייה אל עורך דין הסדרי חובות, לו יש את הכלים לעזור לכם. 

חוק ההוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל ראשון לציון 

כפי שהבנתם ישנן אפשרויות שונות עבור הסדרי חובות, אך בפועל העניינים מורכבים ודורשים סיוע משפטי של עורך דין הוצאה לפועל ראשון לציון. ראשית כל יש לבחון מהו ההליך המספק לכם את התועלת המרבית. רבים חושבים שפשיטת רגל היא המוצא הקל ביותר, אך זה ממש לא נכון. יש לבצע ניתוח מעמיק ולראות מהי האפשרות הטובה ביותר. בין אם בחרתם בהליך זה או אחר, עדיין יש צורך בעזרה משפטית על מנת לנהל אותו נכון. 

נקודה נוספת, במסגרת כל ההליכים עשויות לצוץ בעיות שונות, וגם בהם מטפל עורך דין להסדרי חובות. למשל אם אתם נמצאים בהליך חדלות פירעון או איחוד תיקים, אתם תתמודדו גם עם צו עיכוב יציאה מהארץ. אולי אינכם מתכננים לצאת לחופשה בשל מצבכם הכלכלי, אך מה לעשות כאשר מדובר בנסיעת עבודה? במקרה שכזה יש להגיש בקשה לביטול איסור יציאה מהארץ, על מנת לאפשר לכם לממש את הנסיעה ולהתפרנס. 

זוהי רק דוגמה אחת לכל הנושאים שעלולים לצוץ בדרך. עו“ד הסדרי חובות תמיד יעניק לכם פתרון וסיוע בכל מצב משפטי שיתעורר. 

במשרד עורכי דין אפרים קוליו תוכלו לקבל סיוע בחיסול חובות ליחידים, הסדר חובות לעסקים בחובות ועוד. 

משרדינו נמצא ברח’ דוד סחרוב 22, ראשון לציון (בניין ההוצאה לפועל). הוראות הגעה בגוגל.

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

כסף שלך, פתרון שלנו
גביית חובות ללא סיכון!
חייבים לך כסף?
עם עו"ד אפרים קוליו, אתה לא לוקח סיכונים
אנחנו נגבה את הכסף שלך
על בסיס הצלחה בלבד!
טיפול מהיר ויעיל בגביית חובות, כולל שיקים חוזרים, חובות בהוצאה לפועל, פסקי דין ועוד.

הבטח את הכסף שלך – צור קשר עכשיו תן לנו לטפל בכל השאר!

דילוג לתוכן