עורך דין הוצאה לפועל – איך לבחור עו"ד ב 3 נקודות 

זקוקים ל עורך דין הוצאה לפועל אך אתם חוששים ליפול? השוק מלא בעורכי דין ואינכם בטוחים למי כדאי לפנות כאשר זקוקים ל עורך דין פשיטת רגל? בדיוק על הנושא הזה נדבר הפעם, כיצד לבחור עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל בצורה הנכונה. 

בכל תחום בו אנו מתמודדים עם בעיה או צורך בשירות מסוים, עלינו לבחור את איש המקצוע המתאים. זהו צריך להיות איש מקצוע שיש לו את ההכשרה והניסיון לצורך ביצוע העבודה ומישהו שאפשר לסמוך עליו. למשל אם אתם זקוקים לטכנאי מזגנים, חשוב שזה יהיה מישהו שיש לו הסמכה וניסיון בתחום. באופן דומה עליכם להתנהל כאשר יש לכם בעיות הקשורות להוצאה לפועל. אם  אתם רוצים לפתוח ב הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי, אם עומדת כנגדכם תביעות רבות ואתם זקוקים לאיחוד תיקים או כל בעיה בסגנון – אתם זקוקים ל עורך דין חובות בהוצאה לפועל. 

עורך דין הוצאה לפועל
עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל 

אמנם ישנם עורכי דין רבים בארץ, אך לכל אחד תחומי התמחות שונים. ישנם עורכי דין המתמחים בנושאי תעבורה, דיני משפחה, תאגידים ועוד. אך כאשר אנו מדברים על חובות, הגשת תביעת חוב, פשיטת רגל ושאר הליכי הוצאה לפועל – אתם זקוקים לעו“ד פשיטת רגל והוצאה לפועל. לכן הכלל הראשון לבחירת עורך דין הוא על פי תחום ההתמחות שלו. המשמעות היא שעורך הדין מכיר  את החקיקה בנושא לפרטי פרטים ויש לו ניסיון רב. כך תוכלו להיות בטוחים שלא יפספס כלום ותמיד יהיו לו כל הכלים על מנת לשמור על זכויותיכם והאינטרסים שלכם. 

עורך דין חובות בהוצאה לפועל – מענה מהיר

כאשר הנושים לוחצים, כאשר מגיעים צווי עיקול, אלו הן אינן סיטואציות לא נעימות. אין מילים לתאר את התחושה האישית של חייב המתמודד עם הלחצים של חובות כבדים. זה משתק את החיים ואפילו פוגע ביכולת להתפרנס ויש לכך השפעות מרחיקות לכת על הפרט והמשפחה. במקרים רבים המוצא היחידי הוא הגשת בקשה ל הליך חדלות פירעון. זהו נושא בפני עצמו, אך בכל מקרה של חובות אתם זקוקים ל עורך דין חובות בהוצאה לפועל אשר ייתן לכם מענה מהיר וידע להגיב בזמן ואף למנוע מצבים אלו מראש. אינכם רוצים להיות לבד ברגעים קשים ואתם זקוקים ל עורך דין הוצאה לפועל הנלחם למענכם. 

הליך חדלות פירעון
הליך חדלות פירעון

עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל עם יחס אישי

הנקודה השלישית היא היחס האישי, ומבחינתנו זה המשך ישיר לפן המקצועי. הסדרי חוב מול נושים והליכי הוצאה לפועל הם דברים בעלי השפעה אישית ארוכת טווח על הפרט ובני משפחתו. בקיאות בחוק היא דבר חשוב, אך לא ניתן להעניק שירות טוב ללא רמות גבוהות של אמפתיה אישית.
הלקוח צפוי לעבור הליך של שיקום כלכלי. יש צורך בהרבה הקרבות אישיות על מנת לצמצם בהוצאות ולשלם את החובות. יש לכך השפעה גדולה על חיי הפרט והמשפחה ולכן אתם זקוקים לליווי אישי ואכפתי של עו“ד פשיטת רגל. 

הליך חדלות פירעון

לא כל מקרה שבו פונים ל עורך דין חובות בהוצאה לפועל נוגע להליך חדלות פירעון. אך זהו בהחלט הלי העומד על הפרק וחייבים רבים מגיעים למצב זה. 

הליך פשיטת רגל נועד על מנת לשקם את חייו הכלכליים של החייב. זהו הליך משפטי בעל השלכות רבות. במסגרת ההליך יש להסביר לבית המשפט את נסיבות היווצרות החוב, וישנו הליך הליך כינוס נכסים והסדר חובות. הליך זה מבטא באופן מובהק את כל הדרישות שהזכרנו מעורך דין פשיטת רגל – התמחות בתחום ההוצאה לפועל, זמינות ומהירות תגובה וכמובן גם יחס אישי. 

עורך דין חובות בהוצאה לפועל
עורך דין חובות בהוצאה לפועל

עו“ד פשיטת רגל

בין אם מדובר בפשיטת רגל, ביטול הגבלה על רישיון נהיגה, או כל הליך אחר הקשור לחובות בהוצאה לפועל, יש לבחור בקפידה בעורך דין המתמחה בהוצאה לפועל. אלו הם אינם מצבים נעימים והבקיאות של עורך הדין בחוק ובהליכים, לצד היחס האישי והזמינות בהחלט ישפיעו על התוצאות. אתם מוזמנים להיעזר בשירותי משרדינו – אפרים קוליו עורכי דין

עורך דין פשיטת רגל
עורך דין פשיטת רגל

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן