עורך דין להסדרי חובות

עורך דין להסדרי חובות יכול לסייע לכם באחד הרגעים הקשים ביותר בחיים. הרגע שבו אדם נקלע לחובות הוא רגע מייאש. זה עשוי לקרות לכל אחד מאיתנו. אנשים שאתמול היה להם הכול, עשויים למצוא את עצמם מסובכים בחובות. והסיבות לכך יכולות להיות שונות, אולי כמה השקעות לא טובות, אולי פיטורין מהעבודה או הוצאות בלתי צפויות שנפלו עליכם. וכאשר זה קורה אתם מתמודדים עם נושים המפעילים לחצים משפטיים ונפתחים נגדכם תיקי הוצאה לפועל. אתם עשויים לחוות תחושה גדולה של חוסר אונים כאשר אתם רואים את החובות מתנפחים. זה משפיע עליכם ועל בני משפחתכם ואינכם רואים מוצא. זהו הרגע לפנות לעזרה משפטית. קיימים כלים שונים להגיע להסדרי חובות, ואפילו מחיקת חובות במקרים מסוימים. ניתן להגיע להסדרי חובות מול כל גוף; אלו עשויים להיות הסדרי חובות לבנקים, הסדרי חובות ארנונה, חובות מים, חובות לספקים וכו‘.

עורך דין להסדרי חובות

עורך דין להסדרי חובות

אולי הפנייה לעזרה משפטית עשויה להיראות לכם בתחילה כהוצאה נוספת בימים שגם ככה אתם נמצאים בחובות, אך בפועל זוהי ההחלטה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. עורך דין חובות מביא איתו נקודת מבט אובייקטיבית ושיקול דעת, דבר שקצת קשה עבורכם לאור הלחץ הנפשי של החובות. הוא מכיר את כל ההליכים האפשריים ויודע להתנהל בצורה אסטרטגית.

עורך דין להסדרי חובות יבדוק את היקף החובות ומהותם, לצד היכולות הכלכליות העומדות לרשותכם, ועל סמך זה יציע אסטרטגית פעולה. זה עשוי לכלול הליכים שונים בהוצאה לפועל, כמו גם משא ומתן ישירות מול הנושים. ובמקרים מסוימים גם פניה להליך חדלות פירעון.
כל ההליכים האפשריים הם הליכים משפטיים בירוקרטיים מורכבים, ותמיד ישנו יתרון לנהל אותם באמצעות עורך דין. הוא גם יסייע לכם לקבוע מהו ההליך האופטימלי המתאים עבורכם, וגם יסייע לנהל אותו ביעילות.

איננו יכולים להמליץ על דרך פעולה ללא בחינת נסיבות המקרה. אך באופן כללי ישנן אפשרויות שונות כמו הגעה להסדר ישירות מול הנושים, פריסת חובות בהוצאה לפועל, איחוד תיקים והליכי חדלות פירעון.

מחיקת חובות

כולם מי שהסתבך בחובות חולם על מחיקת חובות, אך בפועל הדברים אינם כה פשוטים. ישנן 3 אפשרויות בהן קיימים אלמנטים של מחיקת חובות.

מבצעי חיסול חובות – לעתים ישנם גופים ורשויות העורכים מבצעי חיסול חובות. כלומר הם מציעים לבעלי חוב לסגור את חובותיהם ומוכנים אף להעניק הפחתות משמעותיות. גופים שונים עשויים ליזום הליכים שכאלו על מנת למקסם את הגבייה שלהם. אם יש לכם מזל, יתכן שתעמוד לפניכם אפשרות שכזו.
הסדרי חובות – תמיד ניתן לנסות לפנות אל הנושים ולנסות להגיע להסדר, והאמת שזה גם מומלץ. הדבר הראשון הוא שאתם מראים לנושים כי יש לכם כוונה רצינית לשלם את החוב ולא לנסות להתחמק מהם. ולכם הן עשויים לגלות גמישות גדולה יותר בניסיונות להגיע אתכם להסדר, וגם להסכים למחיקה של חלק מהחובות. למשל לעתים בנקים מוכנים לבצע מחיקת חוב כאשר מובטח להם חלק מסוים מהחוב בתשלום מיידי.
הפטר חובות – הפטר חובות יכול להינתן במסגרת הליכי חדלות פירעון. זהו אינו מסלול קל ואינו פתרון להתחמקות מחובות. זהו הליך ארוך ומורכב. הוא יכול להקל עליכם בכך שיעצור את הליכי הגבייה, אך מדובר בתהליך ארוך הכולל כינוס נכסים. מצד אחד מטרת התהליך היא לשקם את חייכם הכלכליים ולכן הוא עשוי לכלול הפטר חובות, אך קחו בחשבון שהוא נועד גם למקסם את גביית החוב.

מחיקת חובות

עורך דין חובות

המצב שאתם נמצאים בו הוא לא נעים, אך עבור עורך דין להסדרי חובות זוהי שגרת עבודה. אנו כל יום נתקלים במקרים של אנשים אשר נקלעו לחובות בגלל נסיבות החיים. אנשים שאינם רואים מוצא מהחובות ומתמודדים עם הליכי הוצאה לפועל הכוללים עיקולי מיטלטלין, עיקולי משכורות ועוד סנקציות מסוגים שונים. אנו מביאים איתנו ניסיון וחשיבה יצירתית, ומסייעים לכל אחד למצוא את הדרך החוצה מהחובות. אנו ממליצים לכם לפנות בהקדם לעזרה משפטית ולא להתמהמה, לחובות יש נטייה לגדול וחשוב לטפל בהם בזמן. תמיד כדאי לקחת את היזמה ולנסות להגיע להסדרים עם הנושים.

מתמודדים עם חובות? תיקים בהוצאה לפועל? אל תהססו לפנות למשרד עורכי דין אפרים קוליו. אנו מביאים איתנו ניסיון רב ומלווים לקוחות בהסדרי חובות, הליכי הוצאה לפועל והליכי חדלות פירעון.

יצירת קשר עם משרדנו:

מייל: Efi.kulyo@gmail.com
כתובת: רח’ דוד סחרוב 22, ראשון לציון (בניין ההוצאה לפועל). הוראות הגעה בגוגל.
טלפון: 077-2109062
פלאפון: 054-5988677
פקס: 077-3181823

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן