עיכוב הליכים חוק חדלות פירעון

עיכוב הליכים חוק חדלות פירעון הוא אחד היתרונות של הליך פשיטת רגל. הרעיון המרכזי הוא שהחייב יכנס לתהליך שיקום כלכלי, ובמהלכו יקבע צו תשלומים חודשי והליך של כינוס נכסים, ולכן מפסיקים את כל הליכי ההוצאה לפועל, וכך הוא יכול ליהנות מההסדר.

על פי תיקון 4 לחוק חדלות פירעון אפשר גם ליהנות מהקפאת הליכים של עד 4 חודשים על מנת לנסות להגיע להסדר נושים.

חדלות פירעון

עוד חדלות פירעון ראשון לציון

פשיטת רגל היא אינה תענוג. זהו הליך קשה, המגביל אתכם ופוגע בפרטיות הכלכלית. אבל במקרים מסוימים, אין מנוס מלהיכנס להליך זה.

לאחר ששקלתם היטב, והתייעצתם עם עו“ד חדלות פירעון ראשון לציון על מנת לוודא כי אכן זהו ההליך המתאים עבורכם, יש להגיש את בקשה לפתיחת הליכי חדלות פירעון.

לא נפרט כרגע לעומק על הליכי חדלות פירעון. על כך כתבנו מאמרים רבים. הפעם אנו מבקשים לשים את הדגש על נושא עיכוב הליכים חדלות פירעון.

עיכוב הליכי הוצאה לפועל הוא אחד היתרונות של ההליך. תוכלו לנוח מכל העיקולים, אך שלא תחשבו שמחכה לכם תקופה קלה. בכל זאת יוטל עליכם איסור יציאה מהארץ, תשלומים חודשיים והגשת דוחות. אך בסופו של ההליך תוכלו להגיע ליום המיוחל שבו יינתן הפטר חובות.

עיכוב ההליכים מעוגן בסעיף 29 לחוק חדלות פירעון, מתייחס להליך חדלות פירעון של חברה. ועבור פשיטת רגל יחיד ישנו את סעיף 121(3):

(3)  יוקפאו ההליכים נגד היחיד לפי הוראות פרק ה': הקפאת הליכים, לחלק ב', בשינויים המחויבים, ואם הוטלו הגבלות על היחיד במסגרת הליכי גבייה – ההגבלות בטלות;

עיכוב הליכים חוק חדלות פירעון

שימו לב, עיכוב הליכים חוק חדלות פירעון מתייחס לאנשים שנמצאים בהליך חדלות פירעון. כלומר אינכם נהנים ממנו מייד לאחר הגשת הבקשה. יש לחכות שהבקשה תאושר, ימונה נאמן חדלות פירעון ואז ההליכים יעצרו.

מסיבה זו אנו ממליצים על הגשת בקשה נפרדת לעיכוב הליכים, במקביל להגשת בקשה לפתיחת הליכים. מכיוון שההוצאה לפועל תראה כי הגשתם בקשה לפשיטת רגל, סביר להניח כי הבקשה תאושר.

עו"ד הוצאה לפועל וחדלות פירעון אפרים קוליו יסייע לכם בהגשת כל הבקשות. וזה חשוב מאוד, מכיוון שהגשת הבקשה לפתיחת הליכים היא מורכבת למדי.

עו“ד חדלות פירעון ראשון לציון יסייע לכם למלא את הטופס המורכב, לרכז את כל המסמכים ולעמוד בכל הדרישות על מנת שהבקשה תאושר במהירות.

תיקון 4 לחוק חדלות פירעון

עיכוב הליכים חוק חדלות פירעון

כל מה שנאמר עד עכשיו על עיכוב הליכים חוק חדלות פירעון, התייחס למקרה שבו ההליך החל. אבל תיקון 4 לחוק חדלות פירעון מתייחס למקרה אחר, וזהו בהחלט מקרה שיש לדבר עליו ועשוי להיות רלוונטי עבורכם.

ניתן להגיע להסדר חובות ללא הליך חדלות פירעון – ניתן להסדיר את החוב ישירות מול הנושים, ואז לחסוך לעצמכם את ההליך הקשה וכל מגבלותיו ומגרעותיו.

למעשה כבר לאחר הגשת הבקשה, עוד לפני שההליך ייחל יתבצע ניסיון להגיע להסדר נושים בהוצאה לפועל. וזהו עשוי להיות אינטרס של כל הצדדים:

החייב – יכול ליהנות מהסדר ללא המגרעות של הליך חדלות פירעון.

הנושים – יכולים לקבל חלק מכספם בצורה מהירה יותר.

הרשויות – מפחית את העומס על המערכת.

על מנת להגיע להסדר מול הנושים יש צורך לנהל איתם משא ומתן, ויש לעשות זאת בעזרת עורך דין חובות. וזה גם עלול לקחת זמן. לכן תיקון 4 לחוק חדלות פירעון מאפשר לחייב השהיית הליכי הגבייה למשך 4 חודשים בהם ינסו להגיע להסדר. כלומר גם אם לא ניתן צו לפתיחת הליכים, עדיין ניתן ליהנות מעצירת הליכי הגבייה.

עו"ד חדלות פירעון ראשון לציון

תיקון 4 לחוק חדלות פירעון

עיכוב הליכים חוק חדלות פירעון , כמו גם תיקון 4 לחוק חדלות פירעון הם אכן יתרונות המיטביים עם החייב. אך אנו ממליצים לכם לעצור רגע ולחשוב.

חובות הם דבר מורכב, וכל אדם נמצא בנסיבות כלכליות ונסיבות חיים שונות. חשוב להיוועץ בעורך דין. עורכי דין להסדרי חובות מחזיקים בכלים לנתח את המצב והם יודעים להתאים לכל לקוח אסטרטגיית פעולה המתאימה עבורו.

ולאחר שנבחרה דרך הפעולה, עורך הדין יסייע לחייבים בכל ההליכים המשפטיים מול הנושים, ההוצאה לפועל, הממונה על חדלות פירעון ואפילו בתי המשפט במידת הצורך.

עורך דין אפרים קוליו מביא איתו ניסיון רב בהליכי הוצאה לפועל, ביטול עיקולים, חדלות פירעון של חברה ויחיד, הסדרי חוב לבנקים ועוד.

כאן תקבלו שירות אישי ונעשה הכל על מנת לסייע לכם להיפטר מהחובות ולהתחיל לחיות חיים כלכליים נכונים.

עורכי דין חדלות פירעון תל אביב – עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן