עורכי דין הוצאה לפועל מומלצים

עורכי דין הוצאה לפועל מומלצים הם עורכי דין הבקיאים בכל ההליכים הקשורים להוצאה לפועל. לעתים מכנים אותם עורכי דין פשיטת רגל, זאת מכיוון שחלק חשוב בעבודתם הוא ייצוג חייבים בהליכי חדלות פירעון. אך מדובר בהרבה יותר מחדלות פירעון. עו“ד הוצאה לפועל מעניק ללקוחותיו ייצוג בכל הליכי ההוצאה לפועל. במסגרת הייצוג המשפטי הוא מעניק ייצוג גם לאלו המתמודדים עם חובות הוצאה לפועל, וגם עבור אלו שיש להם בעיות בגביית חובות, ורוצים לייעל את תהליך גביית החובות באמצעות ההליכים המשפטיים שההוצאה לפועל מאפשרת.

באופן עקרוני, למרות שניתן להתנהל מול ההוצאה לפועל לבדכם, הדבר אינו מומלץ. חוסר הידע בחוק והליכי הוצאה לפועל עשוי לפעול לרעתכם. עורכי דין הוצאה לפועל מומלצים מסייעים לייעל את ההליכים ומביאים איתם הרבה ערך מוסף.

עורכי דין פשיטות רגל

חובות הוצאה לפועל

אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות בחובות, אך במציאות של חיינו אנו עלולים למצוא את עצמינו מתמודדים עם חובות הוצאה לפועל. יתכן כי יש לנו חוב לחברת הסלולר, חוב לספקים, חוב מזונות או כל חוב אחר. והדברים הללו מביאים את הנושים לפתוח כנגדנו תיקי הוצאה לפועל.

באותה הנשימה אפשר לציין כי לעתים אנו מתמודדים עם דרישות חוב שאינן מוצדקות, אולי בגלל איזו טעות טכנית שבה אנו מתבקשים לשלם חוב שכבר נפרע, או אולי בגלל מחלוקות אחרות. לכן ישנם מקרים בהם אנו זקוקים לעזרתו של עורך דין חובות על מנת להגיש התנגדות לחוב, למשל באמצעות טענת פרעתי או הטענה לכישלון תמורה.

כאשר נפתח כנגד חייב תיק הוצאה לפועל, ההוצאה לפועל שולחת לחייבים מכתב מכתב התראה בו הם מתבקשים להסדיר את החוב. ובמידה והחוב לא יוסדר במסגרת הזמן הנתונה, ייחלו הליכי גבייה העשויים לכלול עיקולים ומגבלות שונות על החייב.

עורכי דין הוצל“פ מעניקים ליווי משפטי לכל מי שמתמודד עם חובות הוצאה לפועל. אלו יכולות להיות בקשות הקשורות להסרת מגבלות שהוטלו במסגרת ההליכים (לדוגמה ביטול עיקול חשבון בנק), כמו גם סיוע בהסדרת החובות, למשל באמצעות איחוד תיקים או פתיחת הליך חדלות פירעון.

גביית חובות

לא רק חייבים זקוקים לעזרתם של עורכי דין הוצאה לפועל מומלצים, גם זוכים ונושים הצריכים סיוע בגביית החובות. זהו יכול להיות חוב בעקבות פסק דין, או אולי שייקים חוזרים. במקרים שכאלו ישנם הליכי הוצאה לפועל שיכולים לסייע לכם לגבות את החובות.
ישנם רבים המתאכזבים מהיכולות של ההוצל“פ לגבות חובות. חשוב להבין כי הגשת בקשה, בפני עצמה לא תביא לגביית החובות. יש לנהל את תיקי ההוצאה לפועל באופן פעיל. יש להגיש בקשות שונות על מנת לקדם את התיק ולהביא את החייב להסדיר את תשלום החוב.

עורכי דין פשיטות רגל

עורכי דין פשיטת רגל

עורכי דין הוצאה לפועל מכונים גם עורכי דין פשיטת רגל, זאת מכיוון שאחד ההליכים המרכזיים שהם מתעסקים בו הוא הליך פשיטת רגל, הידוע בימינו בתור הליך חדלות פירעון. במקרה של חובות בסכום נמוך, ניתן לנהל את ההליך מול ההוצאה לפועל.

הליך זה מיועד עבור חייבים שהגיעו למצב של חדלות פירעון, או שההליך ימנע מהם להגיע למצב זה. הליך זה אינו מתאים לכל מקרה של חובות בהוצל“פ, ויש לשקול אותו בכובד ראש בטרם מגישים בקשה.

היתרונות המרכזיים של ההליך הוא עצירת הליכי הגבייה בהוצאה לפועל בתחילת ההליך, והאפשרות לקבל הפטר חובות בסופו. זהו מסלול המאפשר לחייב שנקלע לחובות בתום לב, לשקם את חייו הכלכלים. אך מנגד זהו הליך שבו מוטלות מגבלות חמורות על החייב ומתבצע כינוס נכסים. יש לבחון זאת עם עורך דין ולהחליט האם זהו ההליך הרצוי.

עו"ד הוצאה לפועל יבדקו את היקף החובות, מהות החובות ונסיבות היווצרותך, אל מול היכולות הכלכליות של החייב, ובהתאם לכך יתנו את המלצתם.

חובות הוצאה לפועל

עורכי דין הוצאה לפועל מומלצים

מתמודדים עם חובות והליכי הוצאה לפועל כנגדכם? שוקלים לפתוח בהליכי חדלות פירעון? או זקוקים לעזרה בגביית חוב מזונות? משרד עורכי דין אפרים קוליו עומד לשירותכם עם מגון שירותים משפטים הקשורים להליכי הוצל“פ, הסדרי חובות ותביעות כספיות.
משרדינו עוסק במגוון נושאים הקשורים לתחומי המשפט האזרחי, ובכללם גם עורך דין לענייני דיור ציבורי ודיני משפחה.

רוצים לדעת עוד על סוגיות הוצאה לפועל? אתם מוזמנים לעקוב אחר דף הפייסבוק.

עורך דין הוצאה לפועל אפרים קוליו

עו"ד אפרים קוליו

המשרד מנוהל על ידי עורך דין – אפרים קוליו אשר סיים את לימודי המשפטים בהצטיינות והינו בעל תואר שני במשפטים (LL.M), מאוניברסיטת בר אילן. נמשרד מתמחה בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, תביעות כספיות, הסדרי חובות, הוצאה לפועל וחדלות פירעון (פשיטת רגל). ובתחום דיני משפחה וירושה. למשרד ניסיון רב במתן פתרונות יצירתיים בתחומים בהם הוא עוסק תוך תשומת לב לפרטים הקטנים. המשרד חרט על דגלו מתן שירות וטיפול אישי לכל לקוח, פרטי או עסקי, ללא פשרות ותוך עמידה עיקשת עד לתוצאה המיוחלת.

5/5
יצירת קשר

מאמרים

יצירת קשר
WhatsApp chat
נקלעתם לחובות?
הפחתת עד 90% מהחוב.
שכר הטרחה מבוסס הצלחה.
תשלום רק לאחר מחיקת החוב!

מגיעה לך שיחת ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

דילוג לתוכן